« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴
تیم فوتبال استقلال برای بازی با صنعت نفت آبادان با مشکلی عجیب روبه رو شد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از "ورزش سه"، در جلسه هماهنگی شب قبل از بازی نماینده سازمان لیگ به نصرالله عبداللهی اعلام کرد که با توجه به این که شورت ورزشی بازیکنان صنعت نفت آبی است، استقلالی ها نمی توانند با شورت ورزشی با این رنگ در زمین حاضر شوند و باید رنگ شورت ورزشی خود را سفید کنند تا البسه دو تیم یک شکل نباشد.


نکته جالب این است که استقلالی ها با یک دست البسه به آبادان سفر کرده بودند و بنابراین برای تامین شورت ورزشی سفید با مشکلی بزرگ روبه رو شدند و البته نماینده سازمان لیگ هم اصرار بر اجرای قانون داشت.


با این شرایط استقلالی ها از مسوولان استقلال خوزستان خواستند که برای آنها شورت ورزشی سفید تامین کنند که با مساعدت روشنایی سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان مشکل آبی ها برای برگزاری بازی با صنعت نفت حل شد.


نکته جالب این است که شورت های ورزشی که مسوولان باشگاه استقلال خوزستان برای آبی های تهرانی تهیه کرده بودند، با شماره پیراهن های بازیکنان استقلال هم خوانی نداشت و به همین دلیل مسوولان باشگاه استقلال مجبور شدند صبح بازی شماره ها را عوض کنند تا با مشکل قانونی روبه رو نشوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: