« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
مناظره‌های انتخاباتی طبق کنداکتور پیش‌بینی شده در روز جمعه ۸ اردیبهشت ساعت ۱۶ آغاز می‌شود و عدم حضور هریک از کاندیداها نافی پخش هیچ‌کدام از برنامه‌های تلویزیونی نخواهد بود.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از پایگاه 598 ، یک منبع مطلع در کمیسیون ویژه بررسی تبلیغات انتخاباتی به خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم گفت: مناظره‌های انتخاباتی طبق کنداکتور پیش‌بینی شده در روز جمعه 8 اردیبهشت ساعت 16  آغاز می‌شود.

به گفته این منبع آگاه، در جلسه 2 اردیبهشت کمیسیون نظارت تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با حضور نماینده همه کاندیداها برنامه‌های انتخاباتی به‌ آنها ارائه شد و هیچکدام نارضایتی نداشتند اما از فردای آن روز صحبت‌هایی مبنی بر سفر استانی روحانی در روز جمعه و احتمال لغو مناظره شروع شد. با این‌حال مناظره روز جمعه به قوت خود باقی است و طبعاً حضور یا عدم حضور هریک از کاندیداها نافی پخش هیچ‌کدام از برنامه‌های تلویزیونی نخواهد بود. اگر کاندیدایی چه در برنامه مناظره و چه گفت وگوی ویژه خبری حضور نداشته باشد، صندلی خالی وی در برنامه وجود دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: