« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
لنده
در روزهای بعد از انتخابات برخی افراد با مراجعه به دستگاه‌های مختلف ابراز می‌دارند که فلان مدیر یا فلان شخص کار ما را انجام نداده و گفته بروید پیش همان کسی که به او رأی داده‌اید
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف  ؛ علی محمدی در یادواره شهدای حوزه ولی عصر(عج) ناحیه مقاومت بسیج لنده با اشاره به قداست و جایگاه شهدا در نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا توانسته جایگاه واقعی خود در جامعه جهانی دست یابد.

وی افزود: اقتدار و صلابت ایران اسلامی به حضور و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف و خصوصاً  دفاع همه جانبه از آرمان‌ها و اعتقادات و ارزش‌های انقلابی و اسلامی بوده که همان راه شهدا و امام شهدا و رهبری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده خطاب به مسؤولان نظام جمهوری اسلامی در سطوح مختلف تصریح کرد: ما نباید لحظه‌ای از یاد شهدا غافل شویم بلکه باید بدانیم که جایگاه امروز ما به برکت خون شهدا پا بر جاست.

محمدی در ادامه به وضعیت نامناسب گلزار شهدای گمنام در شهرستان لنده اشاره و یادآور شد: همه ما در قبال شهدا مسؤول هستیم و باید در راستای تکمیل و بهره برداری از یادمان شهدا همکاری لازم را با هم داشته باشیم.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات چند ده میلیونی در کشور خاطرنشان کرد: ملت ایران انقلابی بودن خود را با لبیک به ندای رهبری و حضور در پای صندوق‌های رأی به اثبات رسانده و پایه های نظام و انقلاب را یکی پس از دیگری مستحکم  ساخته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده ادامه داد: امروز انتخابات به پایان رسیده و رئیس جمهور به عنوان رئیس جمهور 80 میلیون ایرانی در دنیا شناخته شده و نباید با نگاه حزبی و گروهی و جناحی با مردم برخورد شود.

محمدی گفت: در روزهای بعد از انتخابات برخی افراد با مراجعه به دستگاه‌های مختلف ابراز می‌دارند که فلان مدیر یا فلان شخص کار ما را انجام نداده و گفته بروید پیش همان کسی که به او رأی داده‌اید؛ این در شأن و جایگاه یک مسؤول نظام جمهوری اسلامی نبوده و باید مواظب اینگونه حرکات باشد چراکه اعتماد مردم به مسؤولان را کم‌رنگ خواهد کرد.



منبع/فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: