« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد از استخدام ۱۰۰ نفر از فرزندان شهدای استان دستگاه‌های اجرایی خبر داد.
 به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛منصور موسوی در نشست شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بحث اشتغال دغدغه اصلی همه مسئولان است، اظهار داشت: یکی از راهبردهای اساسی بنیاد شهید در سال‌های اخیر بحث خوداشتغالی و توانمندسازی جامعه ایثارگران بوده که در این راستان از سال 96 تاکنون پنج جلسه و همایش توانمندسازی با حضور جامعه ایثارگری و ادارات متولی کسب و کار برگزار کرده‌ایم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت 12 میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی به فرزندان شاهد و ایثارگر استان خبر داد و افزود: در قالب این تسهیلات برای 531 نفر شغل ایجاد شد.

موسوی به قانون 25 درصد سهمیه استخدامی فرزندان ایثارگران اشاره داشت و بیان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد برخی دستگاه‌های اجرایی از جمله شرکت برق قانون را به نفع خود تفسیر می‌کنند که این تفسیر تخلف است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه همه در برابر جامعه ایثارگری وظیفه داریم، عنوان کرد: انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی بحث ابهام را در قانون 25 درصد سهمیه استخدامی فرزندان ایثارگران مطرح نکنند.

موسوی با بیان اینکه مجوز به‌کارگیری 100 نفر از فرزندان شهدای کهگیلویه و بویراحمد با مدرک تحصیلی دیپلم و زیر دیپلم در دستگاه‌های اجرایی این استان سال 1391 از سوی دولت صادر شد، گفت: این افراد سال گذشته در قالب طرح کارورزی به تعدادی از دستگاه‌های اجرایی استان معرفی شدند.

وی بیان کرد: استخدام 54  نفر از این افراد را دانشگاه علوم پزشکی تقبل کرده و قول دادند که تا پایان امسال وضعیت این 54 نفر تعیین تکلیف شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین