« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:
مردم نوع‌دوست کهگیلویه و بویراحمد یک میلیارد و 344 میلیون تومان در شش‌ماهه نخست سال جاری صدقه پرداخت کردند.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛ فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه پرداخت صدقه به‌عنوان یکی از راه‌های کمک به نیازمندان این نهاد است گفت: مردم خیر و نوع‌دوست کهگیلویه و بویراحمد یک میلیارد و 344 میلیون تومان در شش‌ماهه نخست سال جاری صدقه پرداخت کرده‌اند.

وی بابیان اینکه کمیته امداد به‌منظور یاری‌رساندن به اقشار نیازمند جامعه و توسعه مشارکت‌های مردمی طرح‌ها و برنامه‌های متفاوتی در طول سال در برنامه کاری خود دارد، افزود: به‌منظور جمع‌آوری کمک‌ها و صدقات مردم 80 هزار  صندوق بزرگ، متوسط و کوچک در استان نصب و توزیع‌شده است.

محبی به هزینه کرد صدقات جمع‌آوری‌شده مردم در این نهاد اشاره و تصریح کرد: صدقات در زمینه ازدواج، تأمین مسکن، امور درمانی، کمک‌های موردی، تحصیلی و تسهیلات قرض‌الحسنه مددجویان هزینه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر لزوم ساماندهی صندوق‌های صدقه در استان گفت: سامانه پیامکی با شماره #1*074*8877* به‌عنوان یکی از روش‌های نوین در پرداخت کمک‌های مردمی برای تمامی مشترکان اپراتور همراه اول و ایرانسل فعال‌شده است.

محبی افزایش درآمد، جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی، افزایش اعتماد عمومی و کاهش هزینه تخلیه صندوق صدقات را از مهم‌ترین مزیت‌های پرداخت صدقه به روش الکترونیکی اعلام کرد و گفت: ازخیران نیکوکار دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در طرح‌ها و برنامه‌های کمیته امداد، این نهاد را در زمینه یاری‌رساندن به نیازمندان حمایت کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین