« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۴۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان چرام:٧٤٣ اثر از ٣٧٠ شاعر به دبیرخانه سوگواره منطقه ای شعر مشک تشنه ارسال شد.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛ سعید خردمند گفت: داوری چهارمین سوگواره منطقه ای شعر عاشورایی "مشک تشنه" در شهرستان چرام انجام گرفت.

 رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان چرام افزود: چهارمین سوگواره منطقه ای شعر عاشورایی مشک تشنه با هدف تجلیل و تکریم از مقام شامخ حضرت اباعبدا... الحسین(ع) و یاران فداکارش، توجه به نقش ادبیات در ترویج و توسعه دین و مذهب تشیع، ایجاد فضا و محفلی برای گردهمایی شاعران و ادیبان با محوریت امام حسین(ع)، ارتقای سطح کیفی شعرآیینی و گسترش هرچه بیشترآن و ترویج فرهنگ و ارزش های اصیل اسلامی برگزار می شود.

خردمند در ادامه افزود: اشعاری که به این سوگواره ارسال شده با محوریت عاشورا و مضامین امر به معروف و نهی از منکر، مظلومیت، عطش، شجاعت، شهید و شهادت، جانبازی، آزادگی و ایثار سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش بوده .

خردمند  با بیان اینکه ٧٤٣اثر به دبیرخانه سوگوار مشک تشنه رسیده بود، افزود: ٣٧٠ شاعر برجسته از استانهای اصفهان ،فارس ،خوزستان،چهار محال بختیاری ،بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد با سراییدن شعراهایی در سبک‌های سپید، کلاسیک و بومی  در سوگواره  شرکت داشتند.

وی در پایان گفت : آثار ارسالی به دبیر خانه توسط هیئت داوران بررسی شدند که در نهایت از مجموع آثار ارسالی ٩ اثر در سه بخش کلاسیک ،سپید و محلی برگزیده شدند که در اختتامیه این سوگواره که در آبان ماه برکزار می شود از آنها تجلیل بعمل خواهد آمد .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: