« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
از منابع بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد محقق شد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو میلیارد و 637 میلیون تومان تسهیلات اشتغال از منابع بانک ملی این استان به مددجویان تحت حمایت اختصاص یافت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، قباد مبشری در دیدار با مدیر امور شعب بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو میلیارد و 637 میلیون تومان تسهیلات اشتغال از منابع بانک ملی استان جهت ایجاد 136 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در هشت‌ماهه سال جاری هزینه شد. 


وی طرح‌های معرفی‌شده مددجویان کمیته امداد به بانک ملی در سال جاری را 762 طرح اعلام و بیان کرد: در این زمینه 14 میلیارد و 800 میلیون تومان به طرح‌های اشتغال‌زایی برای مددجویان اختصاص‌یافته است.

مبشری ضمن تقدیر از همکاری بانک ملی با کمیته امداد، افزود: 626 طرح اشتغال‌زایی ویژه مددجویان این نهاد بااعتبار 12 میلیارد و 163 میلیون تومان تسهیلات پشت نوبت دریافت وام از بانک ملی این استان است.

وی بابیان اینکه هدف کمیته امداد خدمت به محرومان و نیازمندان است، تصریح کرد: انتظار می‌رود بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد برای شتاب بخشی در پرداخت تسهیلات طرح‌های اشتغال‌زایی باقی‌مانده همکاری بیشتری با این نهاد داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری اینکه سال گذشته سهم بانک ملی در اشتغال‌زایی مددجویان این نهاد نسبت به سایر بانک‌های عامل استان بیشتر بود، گفت: هزار و ۱۵۶ طرح اشتغال‌زایی بااعتبار ۲۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان از منابع بانک ملی برای مددجویان و اقشار نیازمند در سال گذشته اجرا شد.

منصور دانش‌آموز مدیر امور شعب بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: خدمت به نیازمندان و محرومان باعث افتخار مجموعه بانک ملی است.

وی در خصوص حمایت بانک ملی استان از طرح‌های مددجویان کمیته امداد تصریح کرد: انجام کار جامعه هدف کمیته امداد و پرداخت تسهیلات به اقشار نیازمند در اولویت کارها و برنامه‌های بانک ملی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: