« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
بهبهان
آیت الله احمدی شاهرودی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بازدید از مرکز جوار دانشگاهی که بعنوان طرح پایلوت کشوری انتخاب شده از نزدیک در جریان جزییات برنامه جامع کارآفرینی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان قرار گرفت.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ،احمدی شاهرودی در بدو ورود به دانشگاه ،ضمن ادای احترام به شهید گمنام مدفون در دانشگاه، از مرکز جوار دانشگاهی ، پردیس علم و فناوری  و مراکز فناوری دانشگاه بازدید و سپس در نشست مسئولین شهرستان و دانشگاه شرکت نمود.



در این نشست که با حضور حاج آقا ناصری امام جمعه شهرستان برگزار شد ،دکتر اصغری پری به بیان فعالیت های صورت گرفته از زمان تصدی مسئولیت رئیس دانشگاه پرداخت و در ادامه حاج آقا ناصری با اشاره به هفته پژوهش و روز وحدت حوزه و دانشگاه ،علم مفید را علمی خواند که در خدمت خدا باشد و بزرگترین آفت نوظهور در این عرصه را کسب علم برای دریافت مدرک خواند که باعث عدم انگیزه لازم در حرکت رو به رشد انسان می شود.



آیت الله احمدی شاهرودی نیز با اعلام رضایت و تشکر از فعالیت های صورت گرفته ،مسئله علم و دانش و فعالیت در عرصه های علمی را بسیار مهم دانست و به بیان دستورات ائمه پیرامون کسب علم پرداخت و فعالیت های صورت گرفته در مرکز کار آفرینی دانشگاه را اقدامی خوب در جهت آماده سازی دانشجویان برای ورود به بازار کار معرفی کرده و از مسئولان مربوطه  تقدیر کرد.


شایان ذکر است به امامت آیت الله احمدی شاهرودی نماز وحدت ظهر و عصر نیز با حضور پرسنل و اساتید و دانشجویان در مسجد سراج منیر برگزار شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: