« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
صبح امروز جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم در محل دادگستری شهرستان لنده با حضور مسئولان دادگستری و شهری برگزار شد.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ،به همت دادگستری شهرستان لنده، جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان به منظور بررسی مضرات، تاثیر و آسیب های شبکه های اجتماعی بر افراد و خانوادها و همچنین روشنایی معابر عمومی با حضور مدیران و مسئولان متولی در محل ساختمان  دادگستری لنده برگزار شد.

در ابتدای این نشست رئیس دادگستری شهرستان لنده گفت: پیشگیری از وقوع جرم اقدام مهمی است که می تواند زمینه ساز کاهش جرم و آسیب باشد.

عبدالله سعادتیان  افزود : با شناسایی عوامل آسیب زا وجرم خیز در جهت پیشگیری از وقوع جرم باید برنامه ریزی کرد.

وی در ادامه به آسیب های اجتماعی ونقش آن در وقوع جرم اشاره وتصریح کرد: پیشرفت و توسعه ی جامعه در سایه ی کنترل آسیب های اجتماعی و ایجاد امنیت پایدار محقق خواهد شد.

در این جلسه مسئولان شهرستان به ارائه مسائل مرتبط پرداختند و نقطه نظرات و راهکار‌های خود را برای پیشگیری از وقوع جرم بیان کردند و مقرر شده نسبت به تشکیل شورای فضای مجازی شهرستان اقدام و همچنین اداره برق و شهرداری لنده با همکاری نیروی انتظامی موظف به ساماندهی وضعیت روشنایی معابر شهری شدند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: