« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸
مجلس
نمایندگان سه استان چهارمحال، خوزستان و کهگیلویه با ارسال نامه‌ای به سران قوا و شورای عالی امنیت ملی، نسبت به استعفای دسته جمعی نمایندگان اصفهان درباره مسئله آب واکنش نشان دادند.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، به نقل از مهر؛ اردشیر نوریان، نماینده شهرکرد در مجلس از تهیه نامه نمایندگان ۳ استان به سران قوا و شورای عالی امنیت ملی برای حل مشکل آب خبر داد و گفت: نمایندگان ۳ استان چهار محال و بختیاری، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد خطاب به سران سه‌قوه و همچنین شورای عالی امنیت ملی نامهای در خصوص مساله آب ارسال میکنند.

وی اظهار داشت: مسائل مرتبط با آب باید در جلسات و با حضور کارشناسان بررسی شود، نمی‌توان با برخی رفتارها این مشکل را حل کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: باید برای حفظ آرامش در کشور و عدم ایجاد تشنج مسائل را در جلسات و با حضور کارشناسان پیگیری کنیم و به دنبال جار و جنجال در این زمینه نیستیم.

نوریان گفت: نامه نمایندگان ۳ استان مذکور به سران قوا و شورای عالی امنیت ملی در روزهای آینده نهایی خواهد شد.

وی گفت: در این نامه از سران قوا و همچنین شورای عالی امنیت ملی خواسته‌ایم که به مسئله آب ورود کرده و اجازه ندهند فقط شرایط یک استان در نظر گرفته شود؛ در این نامه تأکید کردیم که باید شرایط تمامی استان‌های کشور در مورد آب در نظر گرفته شود تا مردم در هیچ استانی ضرر نکنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین