« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
مدیر کل کمیته امداد استان خبر داد:
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 378 نفر از فرزندان مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال جاری از معافیت سربازی، کاهش تعرفه خدمت سربازی و انتقالی به محل سکونت خود بهره‌مند شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد  با اشاره به اینکه این نهاد به‌منظور توانمندسازی مددجویان خدمات متفاوتی ارائه می‌دهد، گفت: یکی از اقدامات کمیته امداد در این زمینه ارائه تسهیلات سربازی به‌منظور کمک به امرارمعاش خانوارهای مددجویان تحت حمایت است.


وی بابیان اینکه در سال جاری 378 نفر از فرزندان مددجویان کهگیلویه و بویراحمد از تسهیلات سربازی بهره‌مند شده‌اند، افزود: در این خصوص 83 نفر از خدمت سربازی معاف، 15 مورد کاهش تعرفه و 285 نفر نیز به نزدیک‌ترین مکان خدمتی محل سکونت خود منتقل شدند.

مبشری فراهم کردن فرصت اشتغال و کمک به ورود فرزندان پسر مددجویان نیازمند به بازار کار و کاهش آسیب‌های اجتماعی را از مهم‌ترین اهداف ارائه تسهیلات سربازی اعلام و بیان کرد: مهم‌ترین گروه‌های هدف کمیته امداد برای دریافت معافیت‌های سربازی، فرزندان پسر خانوارهای زنان سرپرست خانوار است که سرپرست مرد فوت کرده یا والدین از هم طلاق گرفته‌اند. 

وی با اشاره به اینکه یکی از فرزندان پسر خانوارهای دارای سه دختر و بیشتر نیز مشمول معافیت سربازی می‌شوند، تصریح کرد: پس از معافیت فرزند مددجو از خدمت سربازی برای ورود به بازار کار و کسب درآمد می‌تواند از تسهیلات حرفه‌آموزی و اشتغال کمیته امداد استفاده کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: