« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
پایگاه خبری آوای رودکوف:رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که با استفاده از منابع جدیدی که در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار می‌‌گیرد، تمامی مطالبات فرهنگیان تا قبل از هفته معلم پرداخت می‌شود.

به گزارش پژوهشکده پولی و بانکی، محمدباقر نوبخت امروز (چهارشنبه) و در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره پرداخت به وزارت آموزش و پرورش گفت: در حالی که سال گذشته منابع بودجه تا سطح ۹۱ درصد محقق شد اما اعتبارات اختصاص داده‌شده به وزارت آموزش و پرورش تا ۱۰۷ درصد پرداخت شد.

وی ادامه داد: هفته گذشته حدود ۶۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت برخی بدهی‌های وزارت آموزش و پرورش پرداخت شد و همچنین امروز و فردا بار دیگر تا سقف دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از منابع جدیدی که از بانک مرکزی در حال دریافت هستیم به آموزش پرورش پرداخت شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ابراز امیدواری کرد که تا قبل از هفته معلم (۱۲ اردیبهشت) با منابع جدیدی که در اختیار وزارت آموزش و پرورش خواهیم داد، تمامی بدهی‌ها و مطالبات فرهنگیان پرداخت شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: