« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
یاسوج؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمک‌های غیرنقدی مردم کهگیلویه و بویراحمد توسط این نهاد به استان های گلستان و خوزستان ارسال شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ادامه کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده کشور، اولین محموله کمک‌های غیر نقدی مردم استان از طریق این نهاد به استان‌های سیل‌زده گلستان و خوزستان ارسال شد.


وی ارزش کمک‌های غیرنقدی ارسال‌شده را 123 میلیون تومان اعلام و بیان کرد: این کمک‌ها شامل مواد خوراکی، لوازم بهداشتی، پتو، آب‌معدنی و دیگر اقلام ضروری است.

مبشری به خسارت بارندگی‌های سیل‌آسا به مددجویان هم استانی اشاره کرد و گفت:  خانواده‌های زیادی از مددجویان هم استانی دچار سیل گرفتگی شده‌اند و خسارت‌های زیادی به آنان واردشده است که پس از بررسی وضعیت آسیب به این خانواده‌ها، مساعدت‌های لازم به آنان صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه از اولین روزهای پس از وقوع سیل در کشور و برپایی پایگاه‌های کمیته امداد کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی جمع‌آوری‌شده است، افزود: مردم خیر و نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر و پایگاه‌های این نهاد، برای پرداخت کمک‌های نقدی خود با شماره‌گیری کد #۹۹*۰۷۴*۸۸۷۷*  از طریق تلفن همراه اقدام کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین