« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶
استاندار اصفهان:
استاندار اصفهان، گفت: مدیریان و مسئولان استان اصفهان از فرصتهای سرمایه‌گذاری این استان برای رساندن متوسط اشتغال به متوسط کشوری، حداکثر استفاده را بکنند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، عباس رضائی با اعلام این خبر، اظهار کرد: هدف همه مدیران بخش دولتی و خصوصی در سال ۹۸ باید رساندن متوسط اشتغال به متوسط اشتغال کشور باشد.

استاندار اصفهان، خاطرنشان کرد: تحریم‌ها بهترین فرصت را برای کشور فراهم کرده است و باید در راستای تولید قدم های جدی‌تری برداشته شود.

عباس رضایی، افزود: اینکه عنوان می‌شود اصفهان سرمایه‌گریز است هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد؛ بلکه باید مشکلات را احصا نماییم و راه‌حل‌های پیشنهادی را برای این امر ارائه کنیم.

رضایی یکی از مشکلات واحدها را مباحث زیست‌محیطی خواند و افزود: در حال حاضر مشکلات چند واحد تولیدی در این حوزه برطرف شده است.

او با بیان اینکه باید همت مدیران در خصوص افزایش تولیدو اشتغال بیشتر شود، افزود: باید با همراهی دستگاه های نظارتی مسائل حل و فصل گردد و در راستای رونق تولید گام برداشت.

او با تأکید بر اینکه نباید اتاق بازرگانی و دولت جدا از یکدیگر دیده شوند، افزود: مدیریت استان به همه مدیران احترام خواهد گذاشت ولی در صورتی که اهداف مدیریت استان دنبال نشود برخورد دیگری خواهیم داشت.

استاندار اصفهان از اعضای اتاق بازرگانی خواست نظارت خود را در خصوص ایجاد اشتغال به مدیریت استان ارائه نمایند.

رضایی با بیان اینکه قوانین و ضوابط امروز کشور در حوزه تولید متناسب با شرایط موجود نیست، افزود: امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم و قوانین باید متناسب به این شرایط تغییر کند.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: