« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱
کهگیلویه و بویراحمد؛
رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنده به مناسبت درگذشت پدر شهید تاج محمد طهماسبی پیام تسلیتی صادر نمود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنده  به مناسبت درگذشت پدر شهید تاج محمد طهماسبی پیام تسلیتی صادر نمود.


حجت الاسلام  سید محمودالهی نیا در پیام خود آورده است:

انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهید والامقام  تاج محمد طهماسبی  
سلامٌ علیکم
پدران والامقامی که درراه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را درراه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند. واین پدران با خدا معامله کردند  وخوب هم طرف معامله را شناختند والبته  جان فرزندانشان را  به خدا وندهبه کردند ودر محضر خدای باریتعالی ماجور  ومسرورند
۰۰
مرحوم «غیضان طهماسبی  » پدر شهید والامقام «تاج محمد  طهماسبی»نیز پس از سال‌ها صبر و بردباری، وتحمل خبر  شهادت فرزند جوانش  ندای حق را لبیک گفت و به‌سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، وبستگان  از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفرکرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان شاء اللّه روح  آن مرحوم در  با سالار و سرور شهیدان  و شهدا وفرزند شهیدش محشورگردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: