« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
آوای رودکوف؛
در راستای کمک به بازسازی وتجهیز مکانهای آموزشی ودرمانی،۲۰تن سیمان و ۶ هزار بلوک وهمچنین تجهیزات ورزشی توسط مهرداد کریمی به کهگیلویه ارسال شد.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛درسفر۷روزه مهردادکریمی وهیئت همراه به کهگیلویه وبازدید از طرح های عمرانی ونیاز مُبرم مناطق روستایی دربحث پل سازی درمواقع بارندگی وارتباط بین روستاها وتجهیز مدارس و خانه بهداشت، امروز به همت مهردادکریمی وطبق وعده هایی که داده بود ۲۰تن سیمان و۶هزاربلوک ودیگر مصالح ساختمانی به شهرهای کهگیلویه ارسال شدتا دراقدامی فوری به ساخت وتجهیز طرح های عمرانی صورت گیرد.


مهرداد کریمی درنشستی که با رییس هیات ورزشی شهرسوق داشت مقررگردید اقلام ورزشی مورد نیاز هیات را فراهم کند که وعده های خودرا عملی کرد، این تجهیزات ورزشی ارسال شده شامل شطرنج ،لباس ورزشی ، وسایل تنیس، راکت بدمینتون، راکت تنیس روی میز، و همچنین توپ و تور رشته های مختلف ورزشی و سایر لوازم دیگر رشته های ورزشی بود که به این مناطق ارسال شد.


وی در ادامه افزود: این وسایل ورزشی به هیات ورزشی  کهگیلویه ارسال شد تا مردم روستا ها به خصوص قشرهای نوجوان و جوان برای پرداختن به امر ورزش ، با مشکل لوازم و تجهیزات ورزشی مواجه نشوند.


واحداث و تجهیز خانه‌های ورزش در اولویت برنامه‌های توسعه ای مناطق روستایی قرار دارد و در ایام زمستان بسیاری از روستائیان به دلیل بیکاری می‌توانند اوقات فراغت خود را در این مکان ها سپری کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: