« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۱۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۷
اوای دنا:سیداحمد خاتمی خطیب نمازجمعه این هفته تهران در خطبه دوم خود عزاداری و سوگواری ملت ایران برای اباعبدالله الحسین (ع) را سرمایه‌ای بزرگ برای ملت ایران خواند و گفت:
در این عزاداری از هیچ چیز کم نگذارید و سنگ تمام بگذارید و از رقابت‌های غیرالهی که آفت عزاداری هستند بپرهیزید؛ در این عزاداریها شور حسینی در اوج خود باشد و شعور حسینی هم مدنظر قرار گیرد.

خطیب نمازجمعه تهران با تأکید بر اینکه عزاداریها رشد کیفی خوبی داشته‌اند تصریح کرد: در گذشته قبل از شروع عزاداری غزل‌های اخلاقی خوانده می‌شد و امروز این موضوع نیز باید احیا شود و مدنظر قرار گیرد.

آیت الله خاتمی همچنین به هفته بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج به جد از هدایایی بود که خداوند به ملت و جمهوری اسلامی ایران داد و تفکر بسیجی یعنی آمادگی برای دفاع از دین و ارزشها و با این تفاصیل پیامبران و امامان، شهیدان بدر و احد و کربلا در خط مقدم بودند.

وی با اشاره به نزدیک بودن به انتخابات ریاست جمهوری دور یازدهم گفت که در انتخابات حضور باشکوه انتخاباتی مدنظر است چرا که این حضور باشکوه نظام را بیمه کرده و بیمه خواهد کرد و باید فضا را برای تمام کسانی که می‌خواهند در داخل نظام فعالیت کنند و قانون اساسی ولایت فقیه و خط امام را قبول دارند باز نگه داریم.

خطیب نمازجمعه تهران اضافه کرد: این باز گذاشتن به معنی این نیست که ساختارشکنان و فتنه‌گران سال 88 که طلایی‌ترین فرصت نظام را سوزاندند و با فتنه‌گری خود چراغ سبز به بیگانگان نشان دادند به صحنه بیایند.

آیت الله خاتمی تأکید کرد: تهرانی ها هنوز آن نا امنی که چند ماه بر شهرشان دامن زد را فراموش نکرده‌اند اما همان فتنه‌گران امروز طلبکارانه وارد شده‌اند و بدون عذرخواهی می‌خواهند بیایند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیام ما این است؛ حضور سلایق گوناگون آری اما حضور کودتاچیان مخملی و فتنه‌گران هرگز. اما برای آنان یک راه باقی مانده و آن عذرخواهی از مقام معظم رهبری است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
فیصل ضرغامی
|
Canada
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
0
0
حرفهای ایشون را خیلی جدی نگیرید
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: