« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۸
در فتنه 88 دیدیم که فتنه‌گران همانند عمروعاص که قرآن‌ها را سر نیزه کرد از نماد سبز که در اسلام قداست دارد استفاده کردند.
اوای دنا: غلامعلی رضوانی عصر امروز در کرسی آزاداندیشی تبیین اهداف حماسه 9 دی که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج برگزار شد نظام جمهوری اسلامی را شامل مجموعه‌ای از دستورات دانست که قابل تفکیک و تجزیه نیستند و ادامه داد: اگر از ابتدا مسیر حرکت خود را مشخص کنیم و در چارچوب اصول حرکت کنیم هیچ‌گاه دچار لغزش نخواهیم شد.
 
این مسئول ارشد سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در هر کجا که اختلاف نظر بود و مسیر برای ما نامعلوم شد باید به منابع قابل اعتماد رجوع کنیم که رجوع ما به این منابع به معنای دستیابی به بصیرت است.

آغازگر فتنه‌ها خواص بودند
رضوانی ادامه داد: کودتاها و فتنه‌های زیادی از اول انقلاب رخ داد که خواص آغازگر آن‌ها بودند و دیدیم که فردی همانند سید کاظم شریعتمداری که ادعای مرجعیت تقلید را داشت مرتکب فتنه‌ای بزرگ شد و می‌خواست امام را از میان بردارد و توطئه بمباران جماران را در سر می‌پروراند.

وی در ادامه به فتنه‌گرانی همچون مدنی و قطب‌زاده اشاره کرد و گفت: یادم می‌آید که در صدا و سیما برنامه‌ای داشتیم که دیدم فردی به سرعت می‌دود و دائم از معطل ماندن کارها و بر روی زمین ماندن آن‌ها سخن به میان می‌آورد، غافل از این که چنین فتنه‌گری در ذهن خود خیالات باطلی علیه انقلاب و امام و نظام داشت و ریاکارانه به دنبال مقاصد شوم خود بود.

فتنه‌گران 88 همچون عمروعاص عمل کردند

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در فتنه 88 دیدیم که فتنه‌گران همانند عمروعاص که قرآن‌ها را سر نیزه کرد از نماد سبز که در اسلام قداست دارد استفاده کردند.

این مسئول سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد بصیرت از منظر نهج‌البلاغه را بهترین چراغ راه دانست و افزود: اگر افراد فریب خورده در انتخابات و در فتنه 88 به این کتاب روشنگر مراجعه می‌کردند هرگز دچار لغزش و اشتباه نمی‌شدند.

فرآیند انتخابات در ایران 100 درصد مردمی است

وی توهم تقلب در انتخابات را دست ساخته دشمنان خارجی دانست که فریب خوردگان داخلی به آن متمسک شدند و گفت: به عنوان کسی که در این نظام سابقه حضور به عنوان مسئول در انتخابات‌ها را داشته‌ام باید اذعان کنم که فرآیند انتخابات در ایران 100 درصد مردمی است چرا که از ناظر شورای نگهبان گرفته تا مسئول صندوق و سایر عوامل همه از مردم هستند و دولت و حکومت کمترین نقش در برگزاری انتخابات در ایران را دارد.

رضوانی با اظهار تأسف از اینکه برخی در انتخابات‌ها حاضرند برای منافع خودشان و در صورت عدم موفقیت شهری را به آشوب بکشند، تصریح کرد: این عده همان سقوط کنندگان هستند چرا که حاضرند برای منافع خودشان خون جوانان مردم ریخته شود.

عمارها وظیفه خود را به درستی انجام ندادند/موسوی و کروبی دیدگاهی خلاف نظر امام داشتند

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ذکر این گلایه که مسئولان در مباحث سیاسی و فرهنگی به درستی وظایف خود را انجام نداده و بصیرت‌افزایی نکرده‌اند، افزود: متأسفانه عمارها به وظایف خود عمل نکردند و تحرک لازم را نداشته‌اند که باید در آستانه انتخابات پیش رو روشنگری خود را دو چندان کنند.

وی با بیان این‌که موسوی و کروبی دیدگاهی خلاف نظر امام راحل داشتند، گفت: آن‌ها خودشان اعتراف کرده‌اند که در دوره امام نمی‌توانستیم چنین دیدگاهی را مطرح کنیم که موسوی خوئینی‌ها به صراحت بر این نکته تأکید می‌کند.

وی در پاسخ به سؤال دانشجویی که اختلاف نظر در جریان اصولگرایی را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: اصولگرایان همگی نظام و انقلاب و ولایت مطلقه فقیه را قبول دارند و همین نشان دهنده وحدت نظر آنان است که با اختلاف سلیقه تفاوت دارد و آن‌چه که امروز در این جریان مشاهده می‌کنیم اختلاف سلیقه بوده و این موضوع نه تنها اشکالی ندارد بلکه لازم و ضروری نیز هست.
منبع/فارس
 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین
عکس روز