« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۲۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۳
در نامه هاشمی بر خلاف انتظار مردم اشاره ای به فتنه گران، ‌سران فتنه و اثرات منفی عملکرد فتنه گران در جامعه نشد. اقدام رسایی منجر به عرض اندام حامیان فتنه از تریبون مجلس شد.
اوای دنا:بعد از انکه حجت الاسلام رسایی نماینده تهران در نطق پیش از دستور خود مطالبی را در خصوص هاشمی رفسنجانی و ازادی مهدی هاشمی از زندان بیان نموده است هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در اتفاقی عجیب  امکان پاسخگویی به فردی خارج از مجلس را جهت پاسخگویی فراهم نموده است این در حالیست که معاون پارلمانی رئیس جمهور، چهار ماه است در انتظار وقتی از مجلس است تا پاسخگوی اتهاماتی باشد که از تریبون علنی مجلس علیه دولت بیان شده است که این اتفاق باعث موضع گیری تعدادی از نمایندگان مجلس شده و در این خصوص سید علی محمد بزرگواری ،‌نماینده کهکیلویه و بهمئی در مصاحبه با شبکه ایران ،به اقدام رسایی واکنش نشان داد و گفت:

اقدام رسایی فضای مظلوم نمایی را برای خانواده هاشمی و حق به جانب شدن آنان مهیا کرد.
وی با بیان این مطلب که هاشمی  سیاست باز است،‌افزود: هاشمی در متن ارسال شده به مجلس، با بیان عملکردها و سابقه انقلابی خود استفاده بهینه ای از فضای به وجود آمده از سوی رسایی به نفع خود و خانواده اش به عمل آورد.

عضومجمع روحانیت مجلس با اشاره به اینکه هاشمی  با این نامه این گونه به افکار عمومی القا کرد که عده ای به دنبال آن هستند تا سابقه داران انقلابی را در مظان اتهام قرار دهند،‌ خاطر نشان کرد: ما نباید کار ی کنیم که این افراد امکان مظلونمایی و حق به جانب گرفتن را داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در نامه هاشمی بر خلاف انتظار مردم اشاره ای به فتنه گران، ‌سران فتنه و اثرات منفی عملکرد فتنه گران در جامعه نشد، ‌بیان داشت: اقدام رسایی منجر به عرض اندام حامیان فتنه از تریبون مجلس شد.

بزرگواری بیان داشت: بهتر بود رسایی به جای آنکه از تریبون مجلس این گونه مطالب را در مورد مهدی هاشمی و خانواده هاشمی بیان می کند‌، این مطالب را در سایر رسانه ها از جمله رسانه مکتوب خود تحت عنوان 9 دی عنوان می کرد،‌تا نطق وی فضای قرائت شدن نامه سراسر مظلوم نمایی وی را در صحن علنی مجلس فراهم نمی کرد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
دشمن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
0
0
خسته نباشی مجاهد نستوه.
مظلوم نشی یه موقع .
سعی کن تو هم همیشه درراس امور باشی وگرنه موقعی که افتادی پایین هی یه آدم تازه به دوران رسیده ای مثل رسایی و خودت پیدا می شه که به سابقه پرافتخار گذشته ات اهانت کنه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: