« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۲۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۰
استاندار كهگیلویه و بویراحمد گفت: تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و شركتی در سازمانهای این استان با نهایت دقت و در چارچوب ضوابط و قوانین انجام خواهد شد.
اوای دنا: دكتر سید 'حسین صابری' در نشست خبری افزود: بر اساس دستورالعمل اجرایی از سوی رئیس جمهور و معاونت راهبردی وی، تكلیف نهایی تمامی نیروهای قراردادی و شركتی در همه نهاد ها باید حداكثر در چهارماه آینده مشخص شود.

وی با بیان اینكه بیش از 80درصد این كار در استان انجام شده ، افزود: یكی از اولویت های اساسی معاونت توسعه منابع انسانی استانداری در این استان نیز تعیین تكلیف نهایی همین نیروهاست.

صابری به موضوع توسعه متوازن در همه مناطق اشاره كرد و گفت: تحقق این مهم نیازمند اهتمام جدی همه مسوولان ، متولیان امور و مردم است.
وی توزیع عادلانه امكانات و خدمات در سه مقوله مهم حمل و نقل ، تولید واشتغال و آموزش را از جمله عوامل اصلی در تحقق توسعه متوازن منطقه ای اعلام كرد.

استاندار كهگیلویه وبویراحمد، اتمام پروژه های نیمه تمام به ویژه پروژه های مهر ماندگار را از دیگر اولویت های كاری خود و اهتمام جدی از سوی دولت دانست.

منبع/باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
باران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
1
0
چرا از هر مديري كه مي پرسن ميگويند اين طرح شامل اداره ما نميشه؟آيا جناب رئيس جمهور طرح را براي مردگان داده؟چرا آقايان زورشون مياد كه طرح رو اجرا كنند مگر از جيبششان مي خواهند حقوق بدهند كما اينكه حتماض از حيف و ميل هايشان كمتر ميشود.لطفاً به وضعيت شركتي هاي ادارات آب و برق دهدشت رسيدگي بشه.لطفاً اگر ايمان داريد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: