« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۲
در کلامم نسبت به دولت محترم، نطقم طوری بود که به کل دولت گفتم، که منظورم این نبود و ساحت دولت پاک‌تر از این مباحث است.

اوای دنا:نماینده گچساران در مجلس با اشاره به برخی مباحث مطرح شده میان وی و نماینده کرمانشاه در جلسه علنی روز گذشته خانه ملت، گفت: در مشاجره بین بنده و آقای مصری، قدری از ساحت مقدس مجلس خروج کردیم که عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش فارس، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) پارلمان در سخنانی به عنوان پیشنهاد دهنده حذف جزء در ماده 3 طرح ممنوعیت داشتن بیش از یک شغل، اظهار داشت: روز گذشته مباحثی بین بنده و آقای مصری عضو کمیسیون اجتماعی مطرح شد که هم خودم و هم دوستان احساس کردیم که گویا مشاجره‌ای بین بنده و آقای مصری اتفاق افتاد.

وی افزود: در موضوعات مطرح شده بین بنده و آقای مصری قدری از ساحت مقدس مجلس خروج کردیم که به نوبه خودم از ساحت مقدس مجلس عذرخواهی می‌کنم، گرچه صحبت‌های دیروزم را کارشناسانه می‌دانم.

نماینده گچساران در خانه ملت در وقت دیگری از سخنانش تصریح کرد: فکر می‌کنم که برخی مطالبی هم که نسبت به بنده گفته شد، درست نبود.

وی اضافه کرد: در کلامم نسبت به دولت محترم، نطقم طوری بود که به کل دولت گفتم، که منظورم این نبود و ساحت دولت پاک‌تر از این مباحث است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: