« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد پیشنهاد کرد برای کمک به رفع موانع تولید کمیته حل اختلاف در استان تشکیل گردد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در نشست با برخی از مسؤولان دستگاه‌های اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی فرمایشات حضرت علی(ع) در خصوص تجارت و کمک به سرمایه‌گذاری اظهار کرد: اگر در جامعه‌ای کار و تولید وجود نداشته باشد و اشتغال ایجاد نشود باید منتظر بسیاری از معضلات اجتماعی بود.

رئیس‌کل دادگستری استان بیان کرد: اگر بخواهیم جرایم کمتر باشد باید سرمایه‌گذاران را حمایت کنیم تا بتوانند اشتغال در جامعه ایجاد کنند.

این مسؤول ارشد قضایی افزود: وقتی استان در حوزه بیکاری رتبه اول را در کشور دارد توجیهی برای عدم حمایت از سرمایه‌گذار وجود ندارد و همه در دستگاه‌های اجرایی و قضایی با همکاری یکدیگر لازم است سرمایه‌گذاران را حمایت کنیم.

مزارعی در بخش دیگری از اظهارات خود افزود: اگر نتوانیم رکودی که در زمینه اشتغال در استان است از بین ببریم نمی‌توانیم جامعه‌ای عاری از جرم داشته باشیم.

وی گفت: لازم است تا بستر سرمایه‌گذاری را برای بیرونی‌ها نیز ایجاد کنیم و در این راه کسی مانع کار آن‌ها در استان نشود.

این مسؤول با بیان اینکه به حرف‌هایی که در نشست‌ها می‌زنیم عمل کنیم، افزود: حمایت از سرمایه‌گذاری برای کاهش بیکاری لازم است.

وی در ادامه با بیان راهکاری برای کمک هر چه بیشتر به واحدهای تولیدی مشکل‌دار در استان گفت: برای این که در راه برون‌رفت مشکلات این واحدها گشایشی شود کمیته حل اختلاف را نیز راه‌اندازی کنیم تا اگر در ستاد رفع موانع تولید استان به نتیجه‌ای نرسیدند به همراه مسؤولانی از دستگاه قضایی شورای حل اختلاف این مشکلات را برطرف کند.

مزارعی یادآور شد: در نهایت اگر مشکل برطرف نشد در کمیته قضایی حمایت از سرمایه‌گذاری برای رفع مشکل مطرح شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: