« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
ريیس سازمان حفاظت محيط زيست تلفنی پیگیری کرد
رییس اداره محیط زیست شهرستان بویراحمد گفت: خانم دكتر معصومه ابتكار ريیس سازمان حفاظت محيط زيست در تماس تلفني، وضعيت عمومی محیط بان مصدوم منطقه حفاظت شده دنای شرقی را پیگیری کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج،کامبیز حسین‌پور افزود: خانم ابتكار معاون ريیس جمهور ساعت 21 و 15 دقیقه چهارشنبه شب در تماس تلفني با "علی آرامش‌فر"، محيط بان مصدوم محيط زيست استان كهگیلويه و بويراحمد که در بيمارستان نمازی شيراز بستری و در حال مداواست از حال وضعيت عمومی ايشان باخبر شد.

وی تاکید کرد: خانم ابتکار اعلام کرد كه برای بهبود حال محیط بان دنا از هيچ تلاشي دريغ نخواهيم كرد و او را يك محيط بان نمونه كشوري دانست.

رییس اداره محیط زیست شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: شکارچیان متخلف که آقاي آرامش‌فر را مجروح کردند همچنان متواری هستند اما با همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان شناسایی شدند و اقدامات لازم برای دستگیری آنها در حال انجام است.

حسین‌پور در مورد قطع پای محیطبان تصریح کرد: برخی مطالب گفته شده صحت ندارد، یک عمل جراحی روی پایش انجام شده و پزشک معالجش اعلام کرده شنبه یک عمل دیگر نیز انجام می‌شود و هنوز نمی‌توان نظر قطعی داد.

وی اضافه کرد: علی آرامش‌فر یکی از محیطبانان و نیروهای زحمتکش اداره محیط زیست شهرستان بویراحمد است که 12سال سابقه دارد و از متخلفین بیش از 20 قبضه اسحله کشف و ضبط کرده است.

به گزارش ایسنا، در نخستین روز از هفته محیط زیست (عصر یکشنبه، 16 خرداد ماه 95) در درگیری مسلحانه سه شکارچی متخلف با محیط بانان شهرستان بویراحمد "علی آرامش‌فر"، سرپرست منطقه حفاظت شده دنای شرقی توسط یکی از متخلفان از ناحیه پای راست مورد اصابت گلوله تفنگ ساچمه زنی قرار گرفت و به شدت زخمی شد.

محیطبان زخمی بعلت شدت جراحات وارد به شهر شیراز اعزام شد و هم اکنون در این شهر تحت مداواست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین