« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶
سخنگوی کمیته ۷ نفره اصولگرایان خبر داد
سخنگوی کمیته ۷ نفره اصولگرایان با بیان اینکه همه اصولگرایان مجلس دهم عضو فراکسیون ولایت هستند گفت: اعتقاد راسخ به ادامه کار فراکسیون ولایت داریم و هر نوع انشعاب را کاری غلط می دانیم.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، محمد حسین نقوی حسینی در گفتگو با مهر گفت: فراکسیون ولایت، فراکسیون فراگیر و اکثریت مجلس است و باید به کار خود ادامه دهد.
 
نماینده مردم ورامین در مجلس ادامه داد: هر نوع انشعاب از این فراکسیون را درست نمی دانیم چون این فراکسیون با دقت تشکیل شده و همه کسانی که عضو این کمسیون شدند به امید این بودند که این فراکسیون اکثریت است و می توانند تا پایان مجلس با آن همراهی کنند.
 
سخنگوی کمیته هفت نفره اصولگرایان با بیان اینکه اعتقاد راسخ به ادامه کار فراکسیون ولایت داریم گفت: حتما هیات رئیسه فراکسیون ولایت انتخاب خواهد شد و به عنوان فراکسیون اکثریت ادامه کار خواهیم دادیم.
 
نقوی تصریح کرد: ضرورتی برای جدا شدن اصولگرایان از این فراکسیون وجود ندارد اگر کسی اصولگرا نیست برود فراکسیون دیگری تشکیل دهد همه اصولگرایان عضو این فراکسیون هستند اگر کسی می خواهد از فراکسیون ولایت خارج شود اختیار با خودش است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: