« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۸
در اثر تیراندازی دو جوان فلسطینی
در اثر تیراندازی دو جوان فلسطینی در شهر تل‌آویو در نزدیکی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، چهار صهیونیست به هلاکت رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری ایسنا،در اثر تیراندازی دو جوان فلسطینی در شهر تل‌آویو در نزدیکی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، چهار صهیونیست به هلاکت رسیدند.

شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد؛ سازمان ستاره سرخ داوود اعلام کرد که در این تیراندازی بیش از 10 تن زخمی شده بودند که حال پنج تن وخیم و یک تن به شدت وخیم بود و چهار تن از آنها به هلاکت رسیدند، با این وجود پلیس رژیم صهیونیستی آمار کشته شده‌ها را سه تن اعلام کرد.

این شبکه تلویزیون رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد که مجریان عملیات در لباس یهودیان مذهبی و با استفاده از اسلحه "کاولو" اقدام به تیراندازی کرده‌اند که یکی از آنها به ضرب گلوله عناصر امنیتی این رژیم زخمی و دیگری هم بازداشت شده است.

در همین حال، شبکه ماهواره‌ای الجزیره طی خبری فوری اعلام کرد که بر اثر تیراندازی در نزدیکی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در مرکز تل‌آویو، ده‌ها صهیونیست زخمی شده‌اند.

خبرنگار شبکه الجزیره تاکید کرد که تیراندازی در دو منطقه مختلف در تل‌آویو صورت گرفته است. این شبکه خبری از شهادت مجری عملیات خبر داد و تاکید کرد که نیروهای امنیتی اسرائیلی محل تیراندازی را محاصره کرده‌اند.

پایگاه خبری عبری زبان 0404 هم اعلام کرد که بر اثر تیراندازی در تل‌آویو چندین صهیونیست هدف قرار گرفته و زخمی شده‌اند که حال برخی از آنها وخیم است. دیگر منابع صهیونیستی از زخمی شدن پنج صهیونیست در این تیراندازی خبر داده و گفته‌اند که حال برخی مجروحان به شدت وخیم است.

از سوی دیگر، رسانه‌هاى اسرائيلى گزارش داده‌اند كه بنیامین نتانياهو نخست وزیر این رژیم پس از بازگشت از مسكو مستقيما از فرودگاه به وزارت جنگ مي‌رود تا در جلسه اضطرارى شركت كند.

منابع اطلاع‌رسانی فلسطین نیز اعلام کردند که ارتش اسرائیل شهر یطا در جنوب الخلیل را منطقه بسته نظامی اعلام کرده و نیروهای خود را در اطراف این شهر افزایش داده است.

مجریان عملیات

پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مجریان عملیات شب گذشته در تل‌آویو دو نفر بودند که "محمد احمد موسی" و "خالد محمد موسی" نام داشتند که پسر عمو و ساکنان منطقه یطا در شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری بودند.

نشست اضطراری کابینه امنیتی

پس از این عملیات قهرمانانه که در واکنش به تداوم اشغاال فلسطین و جنایت‌های روزمره صهیونیست‌های مهاجر در این سرزمین صورت گرفته است، نتانیاهو شب گذشته وزیر جنگ، رئیس سازمان امنیتی شاباک و دیگر مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی را برای شرکت در نشستی اضطراری در وزارت جنگ این رژیم فراخواند.

نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد که با مسئولان ارشد سلسله تدابیر دفاعی و امنیتی را بررسی کرده و اسرائیل به منظور ممانعت از هرگونه تیراندازی این تدابیر را اتخاذ خواهد کرد.

نتانیاهو همچنین قبل از نشست با مقامات برجسته امنیتی در مقر وزارت جنگ اسرائیل  که در نزدیکی یک منطقه تجاری و تفریحی معروق است، از مقر حمله که توسط دو فلسطینی انجام شد بازدید کرد.

وی خاطرنشان کرد: ما سلسله تدابیر هجومی و دفاعی که برای ممانعت از تیراندازی بررسی کردیم و این اتفاق مسلما چالشی برای ماست ام اما به آن پاسخ خواهیم داد.

عملیات درست پس از یک هفته از انتصاب رسمی صهیونیست تندرو "آویگدور لیبرمن" به سمت وزیر جنگ دولت نتانیاهو اتفاق افتاده است.
 
استقبال جنبش حماس از عملیات

مشیر المصری از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس ضمن تبریک گفتن عملیات شب گذشته در تل‌آویو، آن را واکنشی طبیعی به جنایت‌های اشغالگران صهیونیستی در کرانه باختری و نوار غزه دانست و گفت که این عملیات تاکیدی بر این واقعیت است که انتفاضه قدس همچنان با وجود تشدید سیاست بازداشت فعالان فلسطینی ادامه دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: