« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۴:۵۴
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد:
رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز اولین سوال مردم این است که مسئولین چه می‌کنند و این در حالی است که استان و مردم به مدیر جهادی نیاز دارد نه افرادی که در اداره مجموعه تحت امر خود منفعل و نامسئول‌اند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کهگیلویه وبویراحمد، رئیس کل دادگستری در جلسه شورای دفاع از حقوق بیت المال گفت: امروز اولین سوال مردم این است که مسئولین چه می کنند و این در حالی است که استان به مدیر جهادی نیاز دارد نه افرادی که در اداره مجموعه تحت امر خود منفعل و نامسئول اند.

حجت الاسلام و المسلمین مزارعی گفت: حقوق بیت المال تنها شامل زمین و کوه و دریا نیست بلکه استفاده از اموال دولتی، احترام به حقوق مردم و پیگیری مطالبات آنها نیز می‌شود، بنابراین مدیران در کوچکترین موارد مربوط به بیت المال بایستی مواظب باشند.

رئیس شورای قضایی با بیان اینکه بسیاری از مسئولان استان دیرتر از مردم متوجه خسران و تخلفات می شوند اظهار کرد: هم اکنون با توجه به گزارش های رسیده جنگل های پشت بیمارستان امام سجاد در حال تصرف است، اما ما وظیفه خود می دانیم با این متخلفان برخورد قانونی کنیم.

وی ادامه داد: شرکت‌های خدمات رسانی که به فعالیت‌های بدون مجوز خدمات ارائه می‌دهند،  تسهیل کننده جرم هستند و منتظر اقدام قانونی باشند.

مزارعی در پایان با اشاره به مسئولیت‌های منابع طبیعی و محیط زیست افزود: ساخت و سازهای جدید و ساخت و سازهای تازه تاسیس را بدون حکم قانونی تخریب کنید و نیازی به حکم قاضی ندارید.

در این جلسه کرمی دادستان به عنوان دبیر جلسه گفت: بسیاری از جاده هایی که در جنگل ها احداث شده شده است غیر ضروری است و باعث از میان رفتن جنگل های انبوه شده است.

وی گفت: چرا نهادهای خدمات رسان جزیره ای عمل می کنند و بدون اخذ مجوزهای لازم به افراد اجازه می دهند از امکانات ملی استفاده کنند، این کار غیرقانونی و خلاف مصالح ملی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: