« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶
جهانگیر نوین:
جناب حداد عادل اگر این افتضاح رقابتی تان منجر به مرگ سیاسی تان نشود 3 نکته را برای دوره های بعد در یاد داشته باشید.
جهانگیر نوین در صفحه فیس بوکش نوشت :فکر کنم جناب حداد عادل این خطوط فتنه و انحراف را خیلی دورتر کشیده بودند که بحمدالله خودشون از لبه افتادند. هرچند از همان ابتدا هم میشد تصور کرد در شهری چون تهران لیست ائتلاف اصولگرایانی که سرلیستش حضرت حداد باشد نباید حرفی برای گفتن داشته باشد.

جناب حداد عادل اگر این افتضاح رقابتی تان منجر به مرگ سیاسی تان نشود 3 نکته را برای دوره های بعد در یاد داشته باشید.

1. از اصلاح طلبان یاد بگیرید که چگونه بقای سیاسی خود را در حمایت از ولی نعمت اصلاح طلبی یعنی خاتمی می جویند و هنوز که هنوز است با اینکه دیگر باوری به وقوع تقلب 88 ندارند ولی از میرحسین پرچمی ساخته اند تا راهشان را در بین هوادارانشان هموارتر کنند.

2. به یاد داشته باشید که انحراف چیزی نیست جز کیسه دوختن از انقلابی که به فرموده امام راحل و رهبر انقلاب جز برای مردم و مستضعف نیست و ایضا ادعای مالکیت بر ایران و تحمیل هر فکر و کار بر مردم.

3. درست است که افرادی چون شما در 12 سال اخیر در سایه احمدی نژاد در بین مردم قد کشیدید و با ولخرجی و سوء استفاده از اعتبار و عزت رهبر انقلاب رقبا را به ظاهر عقب زدید ولی امروز نتیجه را دیدید.

پس به یاد داشته باشید که دفعه بعد اگر در سایه وجود کسی دوباره زنده شدید تحت هیچ شرایطی کفران نعمت وجودش نکنید چرا که بودن و ماندن در دل و فکر مردم راهی ندارد جز با مردم بودن و یا در حمایت آشکار شخص مردمی بودن.
خیر باشد ان شاالله...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: