« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳
نماینده بهبهان:
نماینده بهبهان:به وزیر نفت در حضور آقای عدل هاشمی نماینده محترم مردم شریف کهگیلویه با صراحت گفتم که به عنوان نماینده مردم ، نمی پذیرم با وجود جوانان بیکار بومی از استان های هم جوار نیروهای غیربومی در بهبهان شاغل شوند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ،حبیب الله کشت زر نماینده شهرستانهای بهبهان و آغاجاری در مراسم افتتاحیه دفتر ارتباط مردمی در سخنانی بخشی از ایده ها و عملکرد خود را تشریح نمود:

* به مردم عزیز قول می دهم، هر زمانی در بهبهان حضور داشته باشم ، دو روز را برای حل مشکلات مردم در همین مکان اختصاص دهم.

* فقط یک روز هفته در مجلس آنهم روزهای دوشنبه موعد دیدار مردمی است، مابقی ایام هفته درگیر جلسات علنی و کمیسیون و … هستیم. لذا به همشهریان گرامی پیشنهاد می کنیم با توجه به سختگیری هایی که مجلس در خصوص دیدارهای مردمی وجود دارد و همچنین بعد مسافت و خطرات راه، جهت حل مشکلات به همین مکان مراجعه کنند. در هر صورت قبل از مراجعه به دفتر مرکزی در تهران حتما هماهنگی لازم را داشته باشند.

با وجود نیروی جوان و بیکار بومی نمی پذیرم، از استانهای همجوار  در بهبهان شاغل شوند.

* جناب آقای رزم خواه که سابقه عضویت در شورای شهر را دارند و با ساختارهای اداری شهر آشنایی کامل دارند را به عنوان مسئول دفتر ارتباطات مردمی معرفی کرده ایم.

*به قول خود به مردم در خصوص عضویت در کمیسیون انرژی عمل کردم.

*در ضیافت شامی که با جناب زنگنه وزیر محترم نفت داشتیم، بدون تعارف بعنوان نماینده مردم شریف بهبهان تمام حرف ها و مشکلات را به ایشان منتقل کردم. به وزیر محترم نفت گفتم برای ما پذیرفتنی نیست که ۲۰ سال پیش پالایشگاهی رو شروع کرده اید ، تا کنون افتتاح که نشده هیچ، ۲۰ درصد هم پیشرفت فیزیکی نداشته است و انتظار داریم، سریعا در احداث پروژه بیدبلند تسریع به عمل آید و در کنار آن پالایشگاه هایی که مورد نیاز منطقه هم هست در دستور کار قرار گیرد.

نمی پذیرم نیروهای غیر بومی در بهبهان شاغل شوند!

*به وزیر نفت در حضور آقای عدل هاشمی نماینده محترم مردم شریف کهگیلویه با صراحت گفتم که به عنوان نماینده مردم ، نمی پذیرم با وجود جوانان بیکار بومی از استان های هم جوار نیروهای غیربومی در بهبهان شاغل شوند.

*طبق آماری که دارم در بهبهان ۲۰ هزار نیروی با کیفیت و توانمند ولی بیکار داریم و جا برای استخدام افراد غیر بومی وجود ندارد. با معاونین وزیر راه، وزیر نفت، وزیر بهداشت در چند روز اخیر داشتم مشکلات حوزه های مختلف شهرستان را منعکس کردم.

توزیع اعتبارات بهبهان باید با گذشته متفاوت باشد

*اگر قرار باشد توزیع اعتبارات در آینده مثل گذشته باشد بهیچ عنوان برای بنده پذیرفتنی نیست.

* توسعه راهها از جمله بهبهان به رامهرمز ، بهبهان به خیرآباد و بهبهان به بوشهر در دستور پیگیری ها قرار دارد.

* بهبهان عزیز چوب دو دستگی ها و سو مدیریت ها را خورده است. در قبال خون شهدا به مردم عزیز قول می دهم یک دقیقه هم برای توسعه و سربلندی بهبهان غافل نشوم. مدیریت ها نقش کلیدی در توسعه در شهرستان ، استان و کشور را دارد.

* فقط یک مورد تغییر در سطح شهرستان اتفاق افتاده است و مابقی در حد شایعه است. البته حق نماینده است که مسئولینی که در خصوص خدمات دهی به مردم عزیز تعلل می کنند یا توانشان بیشتر از این نمی رسد، را اصلاح کند.

* سرمایه گذاری به بهبهان مراجعه کرده و قصد دارد در بافت قدیم ، خیابانی را احداث کند. بنده تاکید کردم که اگر سه مورد رعایت شود بنده به عنوان نماینده مردم با تمام توان از این سرمایه گذاری حمایت می کنم.۱- داشتن مصوبات لازم از شورای عالی شهرسازی ۲- فرآیند مناقصه ۱۰۰% مورد تایید واحدهای نظارتی باشد. ۳- مهمتر از همه برای بنده این است که فساد در کار نباشد.

اخیرا برخی با معرفی نامه هایی در شرکت هایی نظیر آبیاری یا برق و… استخدام شده اند

* کشت زر خطاب به فرماندار: در خصوص استخدام ها در بیدبلند دو مجددا بررسی نمایید تا نیروهای غیربومی شناسایی شوند و مشخص شود در یکی دو ماه اخیر آیا استخدامی صورت گرفته است یا نه؟ این احتمال وجود دارد که استخدام های پنهانی صورت گرفته باشد که نه جنابعالی خبر داشته باشید و نه بنده. تمام استخدام ها باید از طریق اداره کار باشد.

*کشت زر خطاب به فرماندار: اطلاعاتی به بنده رسیده که برخی با معرفی نامه هایی ، در شرکت هایی نظیر برق و آبیاری یا … استخدام شده اند، لازم است نامه نگاری هایی با بخش های مختلف مدیریتی شهرستان صورت گیرد تا هیچ نیرویی خارج از مصوبات شورای اشتغال شهرستان بکارگیری نشود. اگر مسئولی خلاف این مصوبات را انجام دهد یا سعی کند، بستگان خود را استخدام کند، باید همان روز از سمت خود عزل شود تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: