« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد؛
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از سفر یک روزه نعمت‌زاده وزیر صنعت به این استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه جمعی از معاونین و مشاورین خود فردا دوشنبه 21 تیرماه به کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهند کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه معاونت امور صنایع، معاونت طرح و برنامه، معاونت امور حقوقی و مجلس و مشاورین وزیر صنعت وی را در این سفر
همراهی خواهند کرد، افزود: در سفر یک روزه وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان ضمن بازدید از طرح ‌ها و واحدهای صنعتی، مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی استان کهگیلویه و بویراحمد بررسی می‌شود.

دیودیده اظهار داشت: دولت تدبیر و امید عنایت ویژه‌ای به مناطق کمتر توسعه یافته به ویژه کهگیلویه و بویراحمد دارد و در سفر هیأت دولت اجرای چند طرح بزرگ برای استان از جمله فولاد دنا آسیا صورت خواهد پذیرفت.

وی گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت در این سفر یک روزه پس از بازدید از کارخانه سیمان یاسوج، از سیمان مارگون، فولاد سقاوه، آجر دهدشت، فسفات چرام، پتروشیمی گچساران، دنا صنعت و شرکت تولیدی طبیعت زنده (سینره)، طی نشستی در استانداری مسائل و مشکلات تولید در استان بررسی خواهند کرد./فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: