« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
واکنش سفیر ایران در کویت به:
کویت هفته گذشته یکی از مهره‌های اصلی داعش را بازداشت و وی در اعترافات خود اتهام‌زنی‌هایی علیه ایران مطرح کرد؛ سفیر ایران در کویت به اکاذیب این تروریست داعشی به نام «ابوتراب» واکنش نشان داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، «علیرضا عنایتی» سفیر ایران در کویت در پاسخ به اتهام‌زنی‌های یک داعشی به نام «علی عمر» ملقب به «ابوتراب» گفت اظهاراتی مبنی بر حمایت ایران از داعش دروغ محض و شایعاتی است که هدف آن غرض‌ورزی و اتهام‌زنی به جمهوری اسلامی ایران است.

بر اساس گزارش وبگاه «الجریده»، عنایتی افزود: ما دیوانه نیستیم که از داعش حمایت کنیم و سپس مستشاران خود را به عراق و سوریه بفرستیم تا در مقابله با این گروهک شرکت کنند.

عنایتی در ادامه به «الجریده» کویت گفت: این گروهک تروریستی بسیاری از مراقد شیعه و مقدسات آنها را هدف قرار داده و شیعیان بسیاری را کشته است پس چگونه ممکن است که ما از آن حمایت کنیم؟

سفیر ایران سپس افزود تهران آماده همکاری کامل امنیتی با کشورهای حاشیه خلیج فارس و منطقه برای مقابله با داعش است و در ادامه بر ضرورت نابودی هر چه سریعتر این آفت تاکید کرد.

«ابوتراب» که یکی مهره های مهم داعش در سوریه و نیز یکی از مسئولان اصلی فروش نفت این گروهک می‌باشد، هفته گذشته در کویت بازداشت شد؛ بر اساس ادعای روزنامه «الجریده» وی در اعترافات خود مدعی شده داعش با نظام سوریه و مقامات جمهوری اسلامی ایران روابط نزدیک دارند.

از ابوتراب که به همراه مادرش «حصه» بازداشت شده با عنوان «گنج امنیتی» یاد شده ؛ مادر وی نیز مسئول سازماندهای زنان داعشی در سوریه بوده است.

منبع/فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: