« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۱۰۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
بخشدار مرکزی لنده در جلسه شورای اداری شهرستان ؛
عادل مرادی بخشدار مرکزی لنده با انتقاد شدید از اداره کل مسکن و شهرسازی استان گفت:تا کی به مردم وعده دهیم
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده، عادل مرادی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان لنده اظهار داشت: اعتبارات و پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان باید به تناسب و با توجه به شاخصه‌های مختلف آن تخصیص یابد.

رئیس شورای اداری بخش مرکزی لنده افزود: در سال گذشته با توجه به گسیل اعتبارات به راه ارتباطی لنده به دهدشت از جاده تراب تنها 20 درصد اعتبارات به بخش مرکزی تخصیص داده شد که می طلبد در برنامه‌ریزی سال جدید این رقم افزایش چشمگیری داشته باشد.

عادل مرادی تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم تا پروژه راه ارتباطی تراب در بخش موگرمون به عنوان یک پروژه ملی به تصویب برسد تا بتوانیم از اعتبارات دو سوم نفت و تملک دارایی و ماده 180 در سایر حوزه‌ها برای توسعه شهرستان استفاده نمائیم.

وی در ادامه به به وضعیت جادهای روستایی اشاره نمود و اظهار کرد: چرا آرامگاه شهیدان نوری در روستای دول آبزا ،شهید ولی زاده در روستای کوه سفید و شهید جاویدان در روستای راستکو بدلیل نیود جاده متروکه و مظلوم واقع شدند؟

مرادی به مشکلات روستاهای چلی و لارب نیز اشاره کرد و گفت: ترانس برق روستای چلی بیش از 20 روز است که سوخته ولی بدلیل نبودن جاده و راه مناسب امکان تعمیر آن وجود ندارد.

ایشان به مشکل مهاجرت روستائیان به شهر اشاره کرد و سوال کرد ،آیا براستی اداره کل راه و شهرسازی استان ما علت مهاجرت روستائیان به شهرها را می داند؟

مرادی یادآور شد: درست است همه روستاهای ما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی از نعمت آب و برق برخوردار هستند ولی نداشتن راه ارتباطی مناسب و عدم خدمات‌رسانی از سوی برخی دستگاه‌های اداری شهرستان باعث مهاجرت بی‌رویه مردم از روستا به شهر‌های همجوار شده است.

وی ضمن انتقاد از عملکرد مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: چرا باید به دلیل عملکرد بد یک مسؤول عملکرد یک دولت زیر سئوال برود.

رئیس شورای اداری بخش مرکزی لنده در ادامه به مشکل دکل تلویزیون در این شهرستان نیز اشاره کرد و افزود : صدا و سیما مشکلات همه دستگاه‌ها و ادارات و نهادها و مردم  را رصد می‌کند ولی کسی وجود ندارد مشکلات این دستگاه را به خود آنها اعلام نماید در حوزه دکل دیجیتال در لنده مشکلات فراوانی وجود دارد که می‌طلبد برنامه‌ریزی مناسبی در این زمینه صورت پذیرد.

مرادی در ادامه از عفاف و حجاب به عنوان دو ارزش اساسی و اسلامی در جامعه یاد کرد و گفت: در حوزه اعتبارات فرهنگی در سطح کلان میلیاردها ریال اعتبارات و بودجه در نظر گرفته می‌شود ولی شهرستان‌ها و بخش‌های کوچک در توزیع اعتبارات نادیده گرفته می‌شوند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
لنده ای
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
0
0
واقعا درود بر شما حرف دل مردم را زدی
لنده ای
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
0
0
واقعا درود بر شما حرف دل مردم را زدی
آخش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
0
0
چه عجب!!!!!!!!!
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
0
0
در قرن 21 که دنیا پیشرفت کرده وهنوز روستاهای چلی ولارب وبرمل جاده ندارند واین ملت مظلوم منتظر وعدهای توخالی مسئولین هستند هرکیلو متر راه روستایی مگه چقد هزینه داره این موضوع درحالی واقع میسود که رشوه خواری تبعیض واختلاص وحقوقهای میلیاردی برای همه اشکار شده وفساد همه گیر شده دستاوردهای نظام اسلامیست و فقر و بیکاری بیداد میکند !!!سلام بر رضا خان کبیر که با دست خالی کشور ساخت
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: