« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۱۱۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
فرماندار لنده خبر داد؛
فرماندار شهرستان لنده گفت: با توجه به پیگیریهای بعمل آمده برق شهرستان لنده طبق نرخ مناطق گرمسیری محاسبه خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ،محمد مرادی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان لنده با اشاره به لزوم اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی از اجرای طرح مهدویت با موضوع امام‌شناسی این شهرستان خبر داد.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده افزود: این طرح روز 26 تیر ماه با حضور آیت‌الله ملک حسینی و معاون سیاسی استاندار در شهرستان لنده افتتاح خواهد شد.

محمد مرادی در ادامه به لزوم انضباط کاری در ادارات اشاره و گفت: انضباط کاری در دستگاه‌های اجرایی باعث کارآمدی مدیران و پرسنل می‌شود.

مرادی همچنین به لزوم شناخت  مسئولان  از محدوده جغرافیایی شهرستان اشاره و افزود: برخی مدیران حوزه استحفاظی خود در شهرستان را نمی‌دانند و این جای تأسف دارد!

فرماندار لنده در ادامه با اشاره به هجمه‌های اشخاص و نهادها و رسانه‌ها بر علیه دولت تدبیر و امید گفت: افراد و سایتهایی که نقد می کنند بهتر است روزمه کاری خودشان را در طی هشت سال قبل از این دولت بیان نمایند اگرچه مردم داوران خوبی هستند و در همین انتخابات گذشته نشان دادند و آنها به خوبی رفتارها و انتقادهای منصفانه را رصد می کنند.

وی به رسانه‌ای بودن مدیران اشاره و افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید رزومه کاری خود در دولت تدبیر و امید را به اطلاع مردم برسانند تا مردم نسبت به عملکرد آنها قضاوت کنند .

ایشان  در ادامه به مشکلات برق شهرستان نیز اشاره و گفت: شهرستان لنده یکی از گرمترین مناطق استان بوده به گونه‌ای که دمای آن در برخی روزهای سال به بالای 52 درجه می‌رسد.

مرادی با تقدیر و تشکر از پیگیریهای آقای امانعلی کریمی زاده افزود: با تلاش و پیگیری مسؤولان  توانستیم بحث محاسبه نرخ انرژی برق شهرستان را به مانند مناطق گرمسیری خوزستان مطرح و به تصویب هیئت دولت برسانیم.

وی افزود: این مهم به وزارت نیرو نیز ابلاغ و لازم الاجرا شده که امیدواریم تا حدودی از نگرانی مردم در این زمینه کاسته شود.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
محمد جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
0
0
این مسئله فقط از طریق اقای کریمی زاده پیگیری شد و لا غیر
محمد جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
0
0
این مسئله فقط از طریق اقای کریمی زاده پیگیری شد و لا غیر
مشترک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
0
0
آقای فرماندار محترم لطفا بفزمایید قبل از فرمانداری لنده کجا شاغل و بودید و کارتون چه بود!!!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: