« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
کرامتی دیگر از ضامن آهو (ع)
زن میانسال این جملات را با چشمانی اشکبار در حالی بر زبان جاری می کرد که تا ساعتی قبل حتی پول تهیه بلیت برای بازگشت از مشهد به بوشهر را نداشت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ،  زن میانسال این جملات را با چشمانی اشکبار در حالی بر زبان جاری می کرد که تا ساعتی قبل حتی پول تهیه بلیت برای بازگشت از مشهد به بوشهر را نداشت.

این مالباخته که برای ثبت شکایتش به اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی خراسان رضوی مراجعه کرده بود پس از پاسخ به سوالات سروان همتی (افسر پرونده) درباره چگونگی وقوع حادثه گفت: چند روز قبل برای زیارت آقا امام رضا(ع) از بوشهر به مشهد آمدیم تا این که برای خرید سوغاتی به پول نقد نیاز پیدا کردیم به همین دلیل کنار دستگاه خودپرداز رفتم تا مقداری پول برداشت کنم ولی به خاطر این که سواد کمی دارم کارم را با کندی انجام می دادم.

در این هنگام مردی حدود 50 ساله که سر و وضع مرتب و ظاهری موجه داشت با بیان این که عجله دارد کارت عابربانکم را گرفت تا به من برای دریافت پول کمک کند. پس از آن که رمز کارتم را پرسید ناگهان کارت را از دستگاه خارج و عنوان کرد الان سیستم بانک جواب نمی دهد او سپس کارت را به من بازگرداند و در حالی که عنوان می کرد از یک دستگاه دیگر استفاده کن از آن جا دور شد اما وقتی دیدم دیگر مشتریان بانک همچنان از همان دستگاه استفاده می کنند من هم دوباره کارتم را در درون دستگاه قرار دادم این جا بود که فهمیدم آن مرد کلاهبردار بوده و کارت عابربانک مرا با کارت دیگری عوض کرده است.

بلافاصله به بانک مراجعه کردم اما همه موجودی حسابم خالی شده بود. در یک شهر غریب همه پول هایم را از دست داده بودم و پولی برای برگشت به شهرم نداشتم. خیلی دلم شکست با چشمانی اشکبار به حرم مطهر بازگشتم و خطاب به امام رضا(ع) گفتم: من زائر غریب تو بودم و این اتفاق حق من نبود! من نفهمیده و نسنجیده این جمله را بر زبان راندم.

هنوز دلم شور می زد که دوباره به همان بانک رفتم که شاید آن ها سرنخی از مرد کلاهبردار به من بدهند اما در یک لحظه و در میان مشتریان بانک چشمم به همان مرد کلاهبردار افتاد که کنار زنی ایستاده بود. طوری که متوجه نشود موضوع را به رئیس بانک اطلاع دادم و بدین ترتیب با بسته شدن در بانک ماموران آگاهی هم سررسیدند. در این هنگام زن همراه کلاهبردار تعداد زیادی کارت عابربانک را که داخل پلاستیک مشکی بود مخفیانه پشت شوفاژ انداخت، اما ماموران متوجه شدند و مشخص شد که آن ها کارت های عابربانک مسروقه دیگر زائران آقا بود و او پس از برداشت وجوه حساب ها دوباره از این کارت های مسروقه برای کلاهبرداری استفاده می کرد. حالا اگرچه با دستور قاضی پول هایم را برگرداندند اما من همچنان خودم را گنهکاری شرمنده احساس می کنم که آن جمله را در حرم امام رئوف بر زبان راندم. امیدوارم...

منبع: کانال خبری Persian Daily News

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: