« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۰
با حضور نماینده دفتر آیت الله صافی گلپایگانی؛
فرهنگ مهدویت و معرفی امام عصر باید به گونه ای در اجتماع نهادینه شود که شناخت و بصیرت کافی نسبت به آخرین امام شیعیان حاصل گردد .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛مراسم افتتاحیه دومین دوره کلاسهای طرح مهدویت صبح امروز با حضور مسئولین شهرستانی و استانی  در سالن خدیجه کبری شهرستان لنده افتتاح شد .

آیت الله معنوی نماینده دفتر عالم ربانی مرجع تقلید آیت الله صافی گلپایگانی گفت :فرهنگ مهدویت و معرفی امام عصر باید به گونه ای در اجتماع نهادینه شود که شناخت و بصیرت کافی نسبت به آخرین امام شیعیان حاصل گردد .وی از خانواده ها و مسئولین خواست که برای ترویج و نشر این مهم از هیچ کوششی فروگذار نباشند و باید در این راه همه امکانات را بسیج کرد.

ایشان  در ادامه افزود :گسترش کارهای فرهنگی در زمینه های مختلف برای شناخت امام عصر لازم و ضروری است  که همه نهادهای دولتی و مردمی باید به آن اهتمام داشته باشند و بستر را باید برای ایجاد جامعه ای منتظر و مهدوی مهیا کنند.

مرادی فرماندار لنده نیز در این آیئن افتتاحیه گفت :شناخت ولیعصر امام زمان باید از سنین نوجوانی و جوانی به گونه ای آموزش داده شود که ایجاد رغبت و نشاط را در پی داشته باشد که نه تنها در مقطع کوتاه بلکه مستمر و پی گیری های آینده و تحقیق بیشتر را موجب شود.

حجت الاسلام خرمی یکی از مدیران طرح مهدویت در لنده با دادن گزارشی از عملکرد دوره اول این کلاسها و خرسندی از استقبال مردمی و خانواده ها از عدم حمایت مالی تمامی ادارات شهرستان گلایمند بود و از مسئولین خواستار مشارکت بیشتر در طرح مهدویت شد.

وی حضور بیشاز 250 عضو در دوره اول و خروجی بسیار خوب کلاسها را عاملی برای دلگرمی در برگزاری دوره دوم برشمرد و اظهار امیدواری کرد که با برگزاری این طرح منتظران بابصیرت جامعه مسلمین بیش از پیش شود.

گرمی بسیار هوای لنده و نبود  سالن اجتماعات مناسب در این شهرستان  از نکات حاشیه ای این همایش بود که فرماندار لنده نیز علت را نداشتن سرانه مالی عنوان کرد .همین گرمی هوا باعث شد که قسمتهایی از این برنامه حذف شود.

طرح مهدویت با همکاری دفتر امام جمعه شهرستان لنده دوسال است که در تابستان برگزار می شود .

کلاسهای عقیدتی و دینی و پاسخگویی به شبهات دینی؛مهدی شناسی ؛ کلاسهای فرهنگی و هنری و ورزش همچنین  اردوی زیارتی سیاحتی از جمله این کلاسها می باشد.

خبر /احمد علی کریمی زاده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: