« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
یادداشت- حسین علیزاده
آلبوم «۱۰ تصنیف» مجموعه ای حاصل از همکاری ۱۰ آهنگساز و ۷ خواننده معاصر ایرانی به همراه یادداشتی از «حسین علیزاده» وارد بازار موسیقی کشور شد .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛تصنیف یکی از پرطرفدارترین قالب های موسیقی ایرانی است، معمولا در هر آلبوم موسیقی سنتی یک یا دو قطعه تصنیف وجود دارد که به یاد ماندنی ترین و جذابترین بخش آن آلبوم را تشکیل می دهد. در این آلبوم با ۱۰ قطعه مواجه هستیم که همگی تصنیف است. قطعه هایی متشکل از همراهی ارکستر ایرانی و آواز که برای مخاطبین جذابیت خاصی می تواند داشته باشد.

حسین علیزاده در رابطه با این آلبوم می گوید: «از گوش سپردن به مجموع ۱۰ تصنیف تا حدود زیادی می توان دریافت که مجموع هنرمندان این نسل در عالم موسیقی چه سیر و سلوک و تجربه ای را سپری می کنند. نکته ای که در اکثر آثار مشهود است، تلاش برای دست یافتن به اشکال غیرمعمول و پایه گذاری و برخوردهای متفاوت با فرم های پیشین است.»

شایان ذکر است که «پوریا اخواص»، «امیر مردانه»، «وحید تاج»، «حسین علیشاپور»، «مهدی امامی»، «اشکان کمانگر» و مجتبی عسکری» در نقش خواننده و «طینوش بهرامی»، «علی بهرامی فرد»، «پویان بیگلر»، «سیامک جهانگیری»، «نگار خارکن»، «امیر شریفی»، «پژمان طاهری»، «علی اصغر عربشاهی»، «حامد فکوری» و «سعید نایب محمدی» آهنگسازان این مجموعه هستند.

علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «۱۰ تصنیف» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین