« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۲۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
جمعیت روز شهرلنده بیش از 21هزارنفر و جمعیت شب آن به بیش از 18هزار نفر می رسد که کل جمعیت شهرستان لنده نیز بیش از 22هزارنفر می باشد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛شورا و شهرداری لنده در راستای تعامل هر چه بیشتر با خبرنگاران و اصحاب رسانه وتسهیل فرایندهای ارتباط با شهروندان محترم و انعکاس صحیح و بموقع اخبار،اطلاعات وبرنامه ها و فعالیت های انجا م شده و در دست اقدام به جامعه شهری ،  نشست خبری با اصحاب رسانه ها بر گزار نمود.
                                                                                          
دراین جلسه ابتدا رئیس و نایب رئیس شورای شهر لنده و سپس شهردار لنده نکاتی را بیان و همچنین  خبرنگاران ضمن اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعات و گزارش عملکرد شهرداری در حوزه های مختلف ، دغدغه ها و سوالات مختلف خود و انتظارات شهروندان را مطرح نمودند که در ادامه اهم این مطالب را باهم می خوانیم:

                                                                                    
سید محسن جعفری رئیس شورای شهر لنده :
*اصحاب رسانه پلی برای ارتباط بین مسئولان و مردم هستند که حقیقتاً با حضور به موقع در مناسبت ها و رصد اخبار در جامعه و انتشار به موقع آحاد مردم را از وضعیت جامعه آگاه می نمایند.

* پیگیری مطالبات به حق مردم و مطالبه گری آنان از مسئولان استانی و کشوری در زمینه های مختلف از مهمترین اقدامات شورای اسلامی شهر لنده در این سالها بوده است که خوشبختانه نتایج پرباری نیز به همراه داشته است.

* مهمترین اولویت ما خروج شهرستان لنده از بن بست جاده ای است که به همین منظور رایزنیها و سفرهای استانی و کشوری اعضاء شورای شهر با مسولان زیربط انجام و همچنین دیدارهای متفاوتی با استاندار کهگیلویه وبویراحمد، مدیران کل راه و شهرسازی، برنامه بودجه، دانشگاه علوم پزشکی در راستای حل مشکلات عدیده شهرستان داشته ایم که امیدواریم در سفر رئیس جمهور برخی از آنان که از مطالبات به حق مردم این شهرستان هستند تحقق یابند.

                  
                                                                                                                                                                           
غلام محمد مونه زاده نایب رئیس شورای اسلامی شهر:

* خبرنگار با راستی و درستی، در مقام روشنگری و فرهنگ سازی در حوزه رسانه و جامعه بوده و در جهت استیفای حقوق مردم و لزوم آگاه سازی آنها تلاش می کند.

* شهرستان لنده دارای مشکلات فراوانی  است که  در بحث  حوزه بهداشت و درمان  پیگیریهای فراوانی برای  خرید دستگاه سونوگرافی، خرید تجهیزات و دستگاه های آزمایشگاهی و خرید دستگاه احیاء و تجهیزات اتاق CPR و پیگیری جهت استقلال شبکه بهداشت از طریق شورای شهر صورت گرفت.

مونه زاده به راه اندازی مجمع خیرین سلامت در شهرستان لنده نیز اشاره کرد و افزود:شورای شهر علاوه بر رصد و پیگیری مشکلات مربوط به حوزه بهداشت و درمان ،پیگیر  مطالبات مردم در خصوص محور های ارتباطی الگن به لنده، تراب به دهدشت و همچنین  پیگیری هایی در حوزه آموزش و پرورش انجام داده  که جدید ترین آن قول مساعد نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی مبنی بر اهدای 6دستگاه کانکس جهت مدارس روستایی کم جمعیت می باشد.

                                                                                                
مهندس محمد تقی تقی زاده شهردار لنده:

* شهرداری یکی از مهمترین نهادهای اجتماعی است که بیشترین نقش و سهم را در توسعه فضای فرهنگی، فضای سبز، پروژهای عمرانی و کارهای عام المنفعه و خدماتی دارد.

*سال 94یکی از سخت ترین سالها به لحاظ مالی و اعتباراتی بوده که علی رغم همه مشکلات ، خدماتی به منظور توسعه مبلمان شهری برداشته شده است.

*حتی یک رالن از محل اعتبارات ماده 180به شهرداری لنده  تخصیص داده نشده است!

*در سال 94 بیش از 8کیلومتر عملیات جدول کشی در سطح شهر لنده و شهرک های فجر، شهیدرجایی و سرآسیاب داشته ایم که این روند در سال جدید نیز در حال اضافه شدن می باشد.

* رشد توسعه فضای سبز شهری لنده  در طول مدت این سه سال از 3درصد به 6درصد سرانه فضای سبز شهری ارتقا یافت که نرم کشوری آن 12می باشد .

* بیش از12هزار نهال در سطح پیاده روهای شهر کاشته و به صورت روزانه آبیاری و نگهداری می شود که به منظور ترویج فرهنگ فضای سبز شهری بیش از دو هزار اصله نهال نیز بین مردم به طور رایگان تحویل مردم شد.

* بیش از25هزارمترمربع عملیات بتن ریزی و پیاروی سازی در سطح شهر و شهرک ها صورت گرفت که در نوع خود اقدامی بزرگ برای مباحث عمرانی می باشد.

* اجرای جشن های مختلف مذهبی و ملی در پارک ورودی و کمک مالی به برنامه های مختلف فرهنگی، مذهبی و ملی به خصوص هیئت های عزاداری در سطح شهرستان از مهمترین برنامه های فرهنگی این شهرداری بوده است.

*علی رغم مشکلات فراوان و کمبود اعتبارات عمرانی ؛اعتبارت دریافتی از محل تملک و دارایی شهرستان لنده تنها مبلغ سه میلیارد رال  می باشد که به هیچ عنوان جواب گوی نیاز این شهرستان نیست.

* جمعیت روز شهرلنده بیش از 21هزارنفر و جمعیت شب آن به بیش از 18هزار نفر می رسد که کل جمعیت شهرستان لنده نیز بیش از 22هزارنفر می باشد.

                                                                                                                                                                                          
خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف:
*پیشنهاد می شود ؛از آنجایی که  سلامت  یکی از زیر بناهای اصلی برای توسعه و بالندگی در سطح کشور است. در مسیر جاده سابق (ورودی شهر) که محل تردد مردم به منظور پیاده روی نیز می باشد جاده سلامت پیش بینی و راه اندازی گردد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
0
اصلا شورا چه ارتباطی به بهداشت و درمان دارد اینا توی کارهای شهرداری ماندن و لی توی سایر ادارات تلاش کردند نه اینطور نیست گر اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: