« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۲۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴
یاداشت-شهروند
او در این راه ملامت های بسیار شنید و معتقد است کار که برای رضای خلق خدا باشد خالق جهان نیز الطافش را ارزانی خواهد داشت.
پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

شهروند لنده ای
:بی شک برای توسعه و آبادانی هر سرزمین و منطقه ای می بایست کسانی ایثار کنند و از خود گذشتگی کنند تا دیگران را به آسایش و آرامش برسانند.

سالهاست در شهرستان لنده فرهنگی فرهیخته و فعالی با نام امانعلی  کریمی زاده که از دوران شاهنشاهی تا کنون  بارها برای احقاق حقوق مردم از وقت و حتی مال خود مایه گذاشت تا به  به مردم دیارش خدمت کند .

کریمی زاده تلاش برای ابادانی شهر خود را از قبل از انقلاب و زمانی که  خبرنگار روزنامه کیهان بود شروع و از عدم رسیدگی به لنده تنها بخش استان کهگیلویه و بویراحمد می نوشت .

از تلاشها و پیگیریهای وی در کنار مسولان می توان  به: استقلال شهرداری لنده ،استقلال آموزش وپرورش،آوردن اورژانس شهری،گاز رسانی به لنده و استقلال فرمانداری لنده؛ برگزاری کنکور در لنده بعداز متمرکز کردن آن در استان ،و اینک نیز گرمسیر نمودن برق این شهرستان را از عمده ترین اقدامات مرد خستگی ناپذیر لنده می توان نام برد .

کریمی زاده می گوید هیچ کاری نشد ندارد ولی پیگیری باید باشد.بسیاری   او را به عنوان غمخوار می شناسند.او در این راه ملامت های بسیار شنید و معتقد است کار که برای رضای خلق خدا باشد خالق جهان نیز الطافش را ارزانی خواهد داشت.

امانعلی کریمی زاده هرگز در روند پیگیری هایش از مساعدت مالی  هیچ اداره و نهادی بهرمندی نشد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
بدیع زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
0
0
با سلام و تشکر از سایت وزین آوای رودکوف
با سپاس از این تیتر در صورت امکان در راستای ارج گذاردن به خدمات این فرهنگی دلسوز که گاها متاسفانه کنایه ها وزخم زبان های از همشهریان خود می شنود
چکیده ا ی از زندگی نامه و اقدامات با تصاویر مستند از ایشانبا همکاری فرزندشان تهیه و نشر گردد .این اقدام ارزشمند باعث دلگرمی ایشان و تلنگری به سایر فرزندان این شهرستان جهت انجام فعالیت های عام المنفعه و خداپسندانه خواهد شد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: