« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
حکومت اسلامی باید در مقابل دزدان بیت المال قاطعانه تر برخورد کند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف  ، حجت‌الاسلام سید علی صالح موسوی‌اعظم در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: پرداخت حقوقحقوق های نجومی خیانتی قبیح تر از دزدی های نجومی نمونه بارز خیانت و حیف و میل بیت المال است که با دزدی فرقی ندارد.

وی با بیان اینکه در تاریخ اسلام و ایران حتی زمان حکومت های پادشاهان ظالم اگر کسی چیزی می دزدید دستش را قطع می کردند،افزود: حکومت اسلامی باید در مقابل دزدان بیت المال قاطعانه تر برخورد کند.

امام جمعه  موقت یاسوج با اشاره به اهمیت آب و لزوم صرفه‌جویی در مصرف آن گفت: استفاده از آب بدون کنتور نوعی دزدی و خلاف شرع و قانون است و غسل کردن و وضو گرفتن با این آب باطل است.

حجت‌الاسلام سید علی صالح موسوی ‌اعظم همچنین به جایگاه ارزشمند مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه به عنوان یادگاری ارزشمند از امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: امروز تریبون نماز جمعه در بیش از 900 شهر کشور بعنوان صدای ملت سنگر نظام ، کانون همدلی و هم زبانی وپایگاه آگاهی بخشی به جامعه فعالیت می کند.
منبع: خبرگزاری صداوسیما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: