« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۲۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۷
صبح امروز طی مراسمی با شکوه و در میان خیل عظیم جمعیت و با حضور مسولین محلی و استانی و همچنین فرزندان ایل بزرگ طیبی در اقصی نقاط کشور جشن شهرستانی لنده برگزار و فرماندار این شهرستان معرفی شد.  

اوای دنا:امروز همه آمدند از مردان و زنان شهر لنده و روستاهای تابعه تا فرزندان ایل بزرگ طیبی در سایر شهرستانها و استانهای کشور ،امروز بزرگ مردانی از مردم و مسولین شهرها و شهرستانهای همجوار لنده از شهرستان دلاور خیز بهمئی گرمسیر و سردسیر از شهر صداقت پرور قلعه رئیسی ، امدند تا در جشن شهرستانی لنده وحدت و برادری خود را دو باره اثبات نمایند.

در میان سیل عظیم جمعیت مسولان منطقه ای و فرامنطقه ای هم به چشم می خورد:دکتر صابری استاندار  کهگیلویه و بویراحمد-حجت الاسلام بزرگواری-دکتر مژدهی پور -نصرت الله انصاری-فضل الله اتابک-حجت الاسلام پناهی-سرهنگ دیماز-سرهنگ ولی پور-سرگرد پورنگ-سیاوش فرماندار بهمئی-بخشدار،شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی-حاج خاضع و سجادی از دفترنماینده محترم شهرستان -حجت الاسلام عبدی پور-عبدالعزیز تقی زاده -جعفری فرماندار دهدشت ائمه جمعه دهدشت و لنده و................

در سطح شهر و جایگاه مراسم هم بنرها و پارچه نوشته هایی با عنوان تشکر از نظام مقدس ، رهبری عزیز انقلاب و دولت مهرورز محمود احمدی نزاد به چشم می خورد.

بعد از تلاوت قران مجید اولین سخنران جلسه فرماندار جوان کهگیلویه بوده که با دسته گلی زیبا به مجری برنامه ،شهرستانی لنده را تبریک عرض نموده و در سخنانی کوتاه و زیبا با یاد و نام وخاطره امام و شهدا به قدمت تاریخی لنده اشاره نمود و گفت:اولین شناسنامه استان در سال 1310 در لنده صادر شده و همچنین لنده در سال 1313 مرکز بخش ثلاث بوده و همچنین به پتانسیل های لنده اشاره نموده و افزود لنده پتانسیلهای زیادی دارد که به چند مورد از آنها اشاره میکنم :وجود ذخایر عظیم نفت و فسفات در لنده ،وجود رودخانه مارون در لنده و همچنین وجود اماکن زیارتی و سیاحتی ،جاده بهبهان لنده دهدشت و پاطاوه .

مهندس جعفری از بذل توجه دولت خدمتگزار در جهت شهرستانی لنده و از همه کسانی که در این راستا تلاش نمودند تشکر و قدردانی نمود.

در دومین قسمت برنامه حجت الاسلام عبدالملکی امام جمعه لنده به ایراد سخن پرداخت و ی ضمن تبریک به مردم، شهرستانی لنده را به از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و از همه کسانی که در این راستا و خصوصا مرحوم ایت الله ملک حسینی تشکر نموده است.

در ادامه این مراسم سید محسن جعفری رئیس شورای اسلامی لنده به نمایندگی از مردم لنده از همه حاضرین و مسولین شرکت کننده در این مراسم و همچنین از همه کسانی که در بحث شهرستانی لنده و خصوصا دولت خدمتگزار و وزیر محترم کشور تقدیر و تشکر نموده است.

رئیس شورای شهرستان کهگیلویه ضمن حمایت از فرماندار شهرستان لنده خطاب به وی گفت:ضمن تبریک و ارزوی موفقیت برای حضرتعالی انتظارمی رود با حمایت بیدریغ مردم نسبت به استقلال ادارات شهرستان ، پیگیری راههای ارتباطی و جادهای این منطقه و همچنین ایجاد کارخانه و زمینه ی اشتغال جوانان تلاش مضائفی داشته باشید.

سپس نوبت به حجت الاسلام بزرگواری نماینده شهرستانهای کهگیلویه ،بهمئی،چرام و لنده رسید که ایشان هم از دولت خدمتگزار و استانداران قبلی و جدید و همه ی کسانی که به نحوی در جهت احقاق حقوق مردم لنده تلاش نمودند تشکر نمود .

بزرگواری افزود دو روز قبل که توانستم خدمت ریاست محترم جمهوری برسم ایشان از بنده خواستند تا سلام وی را به محضر مردم شریف شهرستان لنده برسانم.وی افزود خوشبختانه در دولت نهم و دهم سه شهرستان در این استان ایجاد شده است و بعد از اینکه شهرستانی لنده امضاء شد توانستم کلیک شهرستانی قلعه رئیسی و دیشموک را بزنم اما باید مردم این دو بخش پیگیری لازم را داشته باشند.

اخرین سخنران این مراسم دکتر صابری بود که به شدت از طرف مردم مورد تقدیر قرار گرفت .استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از مجریان این جلسه گفت:

مراتب عذر خواهی وزیر محترم کشور را به دلیل عدم حضور در این مراسم اعلام و اظهار امیدواری کرد که در اولین فرصت حضور وزیر کشور به استان به شهرستان لنده خواهد آمد.

دکتر صابری افزود:شهرستانی لنده در تاریخ نهم دی ماه در هیئت محترم دولت به تصویب رسیده است که این روز از روزهای تاریخی کشور می باشد همچنین خاطرنشان کردند شما هشتمین شهرستان استان هستید بیاد هشتمین اختر تابناک اسمان امامت و ولایت و همچنین هشت سال دفاع مقدس.

مقام عالی استان همچنین از جمالی بخشدار سابق لنده بخاطر پیگیریهای مستمر و خدمات شایسته ایشان در شهرستان لنده تقدیر و تشکر نموده است .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت از سال 53-54 که استان شما شکل گرفت تا سال 84 یعنی ابتدای دولت نهم فقط 5 شهرستان وجود داشت و از دولت نهم تا امروز از 89 تا 91 سه شهرستان جدید در این استان تشکیل شده است که جای تقدیر و تشکر از دولت عدالت محور و مهرورز دارد.

ایشان در پایان جلسه ضمن اعلام رسمی شهرستانی لنده اقای یدالله فاطمیان را بعنوان سرپرست فرمانداری لنده معرفی و اظهار امیدواری کرد تا با همراهی و همکاری مردم خدمات لازم ارائه گردد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
شما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
1
1
میخوام از این طریق از استاندار سرافراز و عدالت محور استانمام جناب دکتر صابری تشکر و قدردانی کنم
رحمتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
0
1
پاسخ بزرگواری را مردم دیروز با سکوت مطلق خود دادند درود بر مردان و زنان طیبی.
ساربان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
1
0
بزرگواری با لنده مخالف و لنده ایها با بزرگواری مخ مخ مخالف
رحمتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
0
0
از انتخاب بجا و شایسته فرماندار لنده توسط استاندار عزیز تشکر می کنیم
لنده ای ها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
1
0
دز جشن شهرسانی لنده مردم با تشویق استاندار پوزه دروغ گویان را به خاک مالیدن.درود بر دولت مهرورز و استاندارشجاع
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: