« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۵
هشدار مدیرعامل برق کهگیلویه و بویراحمد؛
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با هشدار درباره وضعیت مصرف برق گفت: با روند کنونی، احتمال خاموشی برنامه ریزی شده برق در استان وجود دارد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، داود راهزادی روز شنبه در نشستی در شرکت توزیع نیروی برق در کهگیلویه و بویراحمد افزود: مصرف برق در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد هشت درصدی را نشان می دهد که بسیار نگران کننده است.

وی با تشریح وضعیت کنونی آمارهای مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: مصرف برق در دوران پیک بار امسال رشد هشت درصدی را نشان می دهد که در صورت ادامه این روند، شرکت مجبور به اجرای خاموشی بابرنامه برق است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه میزان مصرف برق در پیک بار امسال به 382 مگاوات رسیده گفت: اکنون بالاترین رقم مصرفی را در چندسال گذشته بخود اختصاص داده است.

راهزادی باتاکید برصرفه جویی در مصرف برق توسط مشترکان، خاطرنشان کرد: تنها راه جلوگیری از خاموشی های بابرنامه در کهگیلویه و بویراحمد، مدیریت مصرف توسط خود مردم است.
وی گفت: افزایش مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد همانند برخی از نقاط کشور به دو دلیل افزایش دما و تغییر در الگوی مصرف مشترکان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین