« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
هشدار پلیس فتا؛
رئيس پليس فتا ناجا ضمن توصيه به شهروندان در خصوص استفاده نكردن از شبكه پيام رسان تلگرام ، گفت : غالبا اطلاعات بارگذاري شده در اين سرور توسط بيگانگان مورد سوء استفاده قرار مي گيرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ،سردار "  کمال هاديانفر " به همراه تني چند از معاونان و مديران ، بر اساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته و در راستاي پاسخگويي به نظرات،انتقادات، ديدگاه‌ها و مشكلات مردمي صبح امروز چهارم مردادماه از ساعت 9الي 12 در دفتر نظارت همگاني (197) حضور يافت.
در اين راستا، سردار "هاديانفر " به شكايات و مشكلات مطروحه تعدادي از شهروندان در فضاي سايبر با موضوعات هتك حيثيت در تلگرام ، توهين به مقدسات و ترويج بي بند و باري رسيدگي و دستورات لازم را در اين خصوص صادر کرد.
گفتني است برخي به منظور اعلام  همكاري به صورت "هميار در پليس فتا ناجا نيز  در  دفتر نظارت همگاني (197) حضور داشتند.
رئيس پليس سايبري كشور در حاشيه جلسه در مصاحبه با خبرنگار ما  در خصوص بيش ترين مشكلات مطرح شده شهروندان طي اين ديدار مردمي ، گفت : مردم ابراز نگراني بسياري از نحوه استفاده و ظهور پيام رسان تلگرام عنوان كردند.
وي ضمن تاكيد بر توصيه به شهروندان در خصوص استفاده نكردن از شبكه اجتماعي تلگرام با اشاره به اينكه سرورهاي اين پيام رسان در داخل كشور نيست ، اظهار داشت : غالبا اطلاعات بارگذاري شده در اين سرور توسط بيگانگان مورد سوء استفاده قرار مي گيرد و در واقع ادمين اصلي تلگرام اراده جدي در برخورد با پديده جرم در حوزه هاي اجتماعي ، فرهنگي و اخلاقي را ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین