« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
مدیرکل پست کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم استان نسبت به هوشمند کردن کارت ملی خود اقدام کنند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ،جمال حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، سال 95 را سال پست هوشمند خواند و اظهار کرد: هوشمند کردن کارت ملی یکی از خدماتی است که توسط پست ارائه می‌شود، لذا زیرساخت‌های لازم برای هوشمند کردن کارت ملی در ادارات پست و دفاتر خدمات الکترونیکی در استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم شده است.

مدیرکل پست کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم نسبت به هوشمند کردن کارت ملی خود اقدام کنند، افزود: مردم استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر ارائه خدمات الکتروینکی و ادارات پست نسبت به هوشمند کردن کارت ملی خود اقدام کنند.

وی در ادامه به پایین بودن سرانه ترافیک در استان اشاره کرد و گفت: سرانه ترافیک استان در سال گذشته به ازای هر نفر جمعیت حدود 3.3 درصد بوده که نسبت به میانگین کشوری در رتبه پایینی قرار داریم.

این مسؤول به عوامل پایین بودن سرانه ترافیک پستی در استان اشاره کرد و یادآور شد: خود پستی‌گری،نبود زیرساخت‌ها مناسب از جمله نبود کارخانه‌جات تولیدی و صنعتی، خطوط‌ ریلی، بزرگراه‌ها و همچنین فرودگاه مناسب از علل پایین بودن سرانه ترافیک پستی در استان است.

حسن‌زاده بیان کرد: افزایش سرانه ترافیک پستی موجب کاهش آلودگی، کاهش بار ترافیک و ارائه خدمات مطلوب به مردم و شهروندان می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: