« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
محسن کوهکن از رونمایی پیش‌نویس اساسنامه فراکسیون ولایت در جلسه مجمع عمومی این فراکسیون خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ محسن کوهکن عضو فراکسیون ولایت مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه جلسه مجمع عمومی فراکسیون ولایت برای تعیین اعضای هیئت‌رئیسه و شورای مرکزی پس از تعطیلات مجلس تشکیل می‌شود، از  مراحل پایانی تدوین اساسنامه این فراکسیون خبر داد.

وی با بیان اینکه بنده و آقایان امیرآبادی فراهانی، دهقان، قاضی‌زاده هاشمی، مصری و حاجی‌بابایی در حال تدوین اساسنامه فراکسیون هستیم، افزود: پیش‌نویس اولیه این اساسنامه در نشست آتی مجمع عمومی فراکسیون  در اختیار اعضا گذاشته می‌شود تا آنها نیز نظرات خود را درباره آن اعلام کنند.

عضو فراکسیون ولایت مجلس دهم با  تاکید براینکه پس از جمع‌آوری نظرات اعضا آنها را در اساسنامه فراکسیون اعمال می‌کنیم، تصریح کرد: تا پایان  مرداد ماه اصلاحات اساسنامه انجام و این اساسنامه نهایی می‌شود.

کوهکن با اشاره به دلایل تعویق نگارش اساسنامه این فراکسیون، گفت: دقت و تدبیر از دلایلی است که موجب شد کار نگارش اساسنامه و انتخابات هیئت رئیسه دائم فراکسیون ولایت قدری طولانی شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: