« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
با ارسال نامه ای صورت گرفت؛
حجت الاسلام بزرگواری خطاب به دکتر جنتی :از شما می خواهم یک مطالعه مختصری در باره مردم عزیز بهمئی داشته باشید و از این مردم شریف عذر خواهی نمایید
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛حجت الاسلام بزرگواری نماینده سابق کهگیلویه ،بهمئی؛چرام و لنده  با صدور نامه ای به سخنان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص شهرستان بهمئی  واکنش نشان داد.

متن نامه حجت الاسلام بزرگواری به شرح زیر می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای علی جنتی سلام علیکم

سخنان سخیف و کودکانه شما را در سایت ها و فضای مجازی نسبت به جغرافیای مردم شریف وغیرتمند و ولایتمدار شهرستان بهمئی مشاهده کردم و خیلی تاسف خوردم کسی مانند شما که منتسب به حضرت آیت الله جنتی هستید چرا گلایه خودت را نسبت به امام جمعه محترم آن دیار شهید پرور به مردم و سرزمین دلاور خیز آنان منتسب نمودید.

ولی وقتی به یاد آوردم که در اول صدارت شما در وزارت ارشاد به شما یاد آوری کردم که شما فرزند یک شخصیت بسیار عزیزی برای ملت ما به نام آیت‌الله جنتی هستید و باید برای پیشرفت فرهنگ ناب و انقلاب اسلامی خط و مشی پدر گرامیتان را انتخاب کنید نه اینکه از امثال هاشمی رفسنجانی پیروی کنید ولی شما در جواب و درخواست بنده فرمودید پدر معنوی و روحانی من آقای هاشمی رفسنجانی است پس از کوزه همان طراود که در اوست.

الان هم بنده چون خط و مشی سیاسی و فکری شما را می دانم هیچ گلایه ای ندارم ولی سریعا از شما می خواهم یک مطالعه مختصری در باره مردم عزیز بهمئی داشته باشید و از این مردم شریف عذر خواهی نمایید.

تاسف دیگری نسبت به شما دارم که این قدر آگاهی شما ضعیف است که نمی دانید مدیرکل ارشاد اسلامی استان ما یکی از  فرزندان رزمنده و جانباز خطه رزمنده خیز بهمئی می باشد که باید این عزیز پا به پست دنیوی خود می زد و در همان جلسه از سرزمین شهید پرور بهمئی دفاع می کرد.

تاسف دیگرم این که در مجلس شورای اسلامی نیستم که با سوال و استیضاح امثال شما جواب در خور شان آن مردم شریف داده شود
والسلام
سید علی محمد بزرگواری
تاریخ ۵/ ۵/ ۱۳۹۵
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: