« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹
در احکامی از سوی فرمانده سپاه پاسداران، جانشین سپاه پاسداران کهگیلویه و بویراحمد و فرمانده جدید سپاه ناحیه گچساران در این استان مشخص شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، "سرهنگ پاسدار جهانگیر انصاری" فرمانده سپاه پاسداران گچساران به ستاد سپاه پاسداران کهگیلویه و بویراحمد می‌آید تا جانشین سپاه استان شود.

"سرهنگ سیدعلی‌اصغر نورایی‌اصل" فرمانده سپاه ناحیه چرام در کهگیلویه و بویراحمد نیز جایگزین "سرهنگ انصاری " در گچساران خواهد شد.

آئین تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه ناحیه مقاومت گچساران فردا یکشنبه ساعت ۹ در سپاه گچساران برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: سپاه ناحیه مقاومت گچساران از مهرماه 91 در تغییر و تحولات عمرانی و فرهنگی و ساماندهی زیرساخت‌های بسیج ناحیه گچساران نقش قابل لمسی ایفا کرد.

جهانگیر انصاری در گفت‌وگو با ایلنا گفت: وظیفه سپاه در چهار بخش ساماندهی شد که عرصه جذب و سازماندهی بسیج 20 میلیونی، عرصه‌های فرهنگی، اقتصاد مقاومتی و امنیت نظامی این بخش‌ها را شامل می‌شود.

انصاری با بیان اینکه ساخت حسینیه در محله کمتر توسعه یافته «محله سادات» در عرصه زیرساخت‌ها و عمرانی فعالیت‌های برجسته‌ای انجام گرفت، اظهار کرد:تکمیل حوزه‌های بسیج، منظم کردن حوزه‌های ساخته شده، ساخت سوله‌های ورزشی در روستاهای دیل، امامزاده جعفر، لیشتر، شش سوله ورزشی، ساخت استخر بزرگ با سیستم و امکانات ورزشی لازم جنب سپاه، توسعه و مرمت گنجینه شهدا،احیای  30 هزار هکتار باغ مرکبات و تلمبه، فضاسازی سپاه ناحیه، زائرسرای راهیان نور  و یادمان شهدای گمنام در بوستان شهدای گمنام از اقدامات صورت گرفته در چهارسال گذشته سپاه در گچساران بوده است.

انصاری، اعتبارات جذب شده در بخش عمرانی سپاه گچساران را بیش از هشت میلیارد تومان عنوان و افزود: چهار بیلبورد در سطح شهرستان گچساران نصب کردیم و یک دستگاه تلویزیون شهری به اعتبار 160 میلیون تومان خریداری شده که به زودی در مسیر سه راهی به کارکنان دولت نصب خواهد شد.

فرمانده سپاه گچساران گفت: سوله ورزشی بزرگ کانون بسیج گچساران به سوله فرهنگی و حسینیه عاشقان ثارالله تغییر داده شد و با ساخت سوله جدید ورزشی جنب استخر بزرگی که به زودی بهره‌برداری می‌رسد امکانات ورزشی سپاه را تکمیل می‌کنیم.

انصاری افزود: با این حسینیه و تکمیل گنجینه شهدای شهرستان در مکان کانون بسیج، قصد جذب همشهریان و ترویج شناخت فرهنگ شهادت در نسل جوان را داریم.

وی در مورد محل و منبع اعتبارات طرح‌های سپاه گفت: بخشی از اعتبارات سپاه  با تعامل ادارات شهرستان گچساران و سهم یک در صد نفت در شورای برنامه‌ریزی حوزه‌ها و پایگاه‌ها و بخشی از سازمان بسیج کشور که برای استان‌ها لحاظ شده تامین می‌شود.

فرمانده سپاه گچساران افزود: برای شناخت و معرفی حماسه مردم گچساران و باشت  کتاب «نقش مردم گچساران و باشت در هشت سال دفاع مقد » به صورت مکتوب در دست نوشتن است که پس از تکمیل ارائه خواهد شد و در کنگره بزرگ سرداران شهید استان مستند خانواده‌های شاهد نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

انصاری، اصحاب رسانه را سرداران قلم و سفیران و سربازان نظام یاد کرد و از زحمات چهار ساله اصحاب رسانه گچساران تقدیر کرد وگفت: همه ما سربازان نظام و مسئول صیانت از امانت بزرگ امام راحل هستیم تا این گنج گرانب‌ها را به آیندگان با حفظ امانت برسانیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: