« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
رسانه صهیونیستی مدعی شد؛
«فرمانده سازمان بسیج ایران در بازدید از مناطق جنوبی سوریه در نزدیکی مرز اسرائیل توسط نیروهای اسرائیلی یا شورشیان سوری مجروح شده است...»
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از  جام نیـوز، پایگاه صهیونیستی هاآرتص (Haaretz) با انتشار گزارشی مدعی شده است که سردار نقدی در بلندی های جولان سوریه زخمی شده است. این گزارش توسط هیچیک از منابع معتبر تایید نشده است.

درعنوان این گزارش آمده است: «ژنرال ایرانی توسط نیروهای اسرائیلی یا شورشیان سوری در نزدیکی بلندی های جولان مجروح شد»

هاآرتص در ادامه نوشت: «بر اساس گزارش برخی رسانه های عربی، فرمانده سازمان بسیج ایران در بازدید از مناطق جنوبی سوریه در نزدیکی مرز اسرائیل توسط نیروهای اسرائیلی یا شورشیان سوری مجروح شده است.

 هنوز هیچ یک مقامات ایرانی، سوری و یا اسرائیلی این خبر را تایید نکرده است. در روزهای اخیر پایگاه های خبری و شبکه های اجتماعی در ایران تصاویری از ژنرال محمدرضا نقدی در نزدیکی قنیطره را منتشر کرده بودند.»

 پیش از این نیز پایگاه اطلاعاتی نظامی رژیم صهیونیستی، دبکا فایل (debka) در آبان ماه سال 94 مدعی شده بود که شورشیان تروریست سوریه سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در سوریه به شهادت رسانده اند. پس از آن نیز بارها خبر جراحات عمیق، سطحی و ... سردار سلیمانی در اخبار رسانه های صهیونیستی منتشر شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: