« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۳
سخنان و توضیحات وزیر
علی جنتی می گوید: گاهی امام جمعه ای در شهری که در نقشه جغرافیایی باید با ذره بین آن را پیدا کرد در خطبه های نماز جمعه اعلام میکند که عنوان اسلامی بودن وزارت ارشاد اسلامی را باید برداشت ! اکنون باید دید در کجای این سخنان به ایل قهرمان بهمئی توهین شده است ؟
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، علی جنتی هفته پیش در جمع مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنانی گفت که موجب واکنش گروهی در استان کهکیلویه و بویراحمد شده است؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این واکنش ها در صفحه شخصی خود در فیس بوک نوشت: اخیرا گروهی از نیک اندیشان در استان کهکیلویه و بویر احمد به دفاع از ایل بهمئی برخاسته و سخنان اینجانب در سمینار مدیران کل فرهنگ وارشاد اسلامی استانها را توهین به ایل بهمئی دانسته و در این میان برخی از مخالفان شناخته شده دولت نیز با سوء استفاده از آب گل آلود به عقده گشایی از ناکامیهای خود درحوزه های سیاسی به ویژه در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی پرداخته اند ، در حالی که سخنان اینجانب کاملا شفاف و روشن بوده و در آن نه نام شخصیتی برده شده و نه به قوم و طایفه ای اهانت شده و نه نام شهر خاصی عنوان گردیده است .

متن سخنان من که در عموم رسانه ها منتشر شده به این شرح است : از ائمه جمعه و دلسوزان جامعه که میدانم اگر گاهی نکته ای را اعلام میکنند تنها از سردلسوزی است و علتش باور کردن خبرهایی است که در برخی از سایت ها منتشر میشود میخواهم که در مورد اخباری که به دست آنان میرسدتحقیق کنند که آیا خبر درست است یا نه و سپس اظهار نظر کنند . گاهی امام جمعه ای در شهری که در نقشه جغرافیایی باید با ذره بین آن را پیدا کرد در خطبه های نماز جمعه اعلام میکند که عنوان اسلامی بودن وزارت ارشاد اسلامی را باید برداشت !

اکنون باید دید در کجای این سخنان به ایل قهرمان بهمئی توهین شده است ؟ اینجانب شخصا با فداکاریها و شهدا ورزمندگان ایل بهمئی در دوران دفاع مقدس و حمایت بیدریغ آنان ازنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از دیر باز آشنایی داشته و به ویژه در دوران تصدی استانداری خوزستان از نزدیک با شخصیت ها ومردم شریف ایل بهمئی در مناطق رامهرمز ، ایذه و بهبهان انس و الفت داشته ام .همچنانکه مردم استان کهکیلویه و بویر احمد همواره مورد احترام من بوده و مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان نیز ازنیروهای بومی وازایل بهمئی انتخاب شده است لذا انتظار میرود فرهیختگان ، هنرمندان و نخبگان استان اجازه ندهند که افرادی با القائات خاص خود به تفرقه افکنی بپردازند زیرا هیچکس از اختلافات سود نخواهد برد و هرگونه تحریک مسایل قومی بر خلاف مصالح کشور خواهد بود .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: