« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
رئیس اداره امور عشایر رامهرمز از انتخاب یک زن عشایری این شهرستان به‌عنوان مادر نمونه توسط موسسه بین‌المللی مادر در سطح کشور انتخاب شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛عبدالرحیم نوذری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: سخت‌کوشی زنان عشایر در تمامی امور زندگی و به‌ویژه مادرانی که بیشترین زحمت را در زندگی عشایری بر دوش دارند قابل‌تقدیر است.

وی ادامه داد: یکی از این زنان سخت‌کوش مریم نصیر زاده است که سال‌ها به شغل سخت سنگ کنی مشغول بود و از این طریق امرار معاش می‌کرد.

رئیس اداره امور عشایر رامهرمز تصریح کرد: در این راستا هیئتی از سوی موسسه بین‌المللی مادر که توسط غلام‌رضا محمدی در کشور آمریکا تشکیل‌شده است به دیدار این مادر سخت‌کوش عشایری آمدند.

وی افزود: مریم نصیر زاده از زنان عشایر منطقه سرگچ رامهرمز است که امرارمعاش خود و خانواده‌اش را از طریق فروش سنگ در سال‌های گذشته اداره می‌کرده است.

نوذری در پایان گفت: با توجه به اینکه این بنیاد برای اولین‌بار برای به انتخاب مادر نمونه در ایران اقدام می‌کند مقرر شد از این مادر نمونه عشایری طی همایشی در سال‌جاری در تهران و شیراز تقدیر به عمل آید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین