« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
بخشدار موگرمون خبر داد؛
برگزاری جلسه پرسش و پاسخ مردم و مسئولین در اردوی جهادی بسیج دانشجویی پیام نور لنده در روستای دشت بن شهرستان لنده
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ،در جلسه پرسش و پاسخ مردم و مسئولین که در اردوی جهادی بسیج دانشجویی پیام نور لنده در روستای دشت بن برگزار شد ابتدا حجت الاسلام احمد سعیدی  مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان لنده ضمن مثبت برشماری عملکرد اردوهای جهادی بسیج آنان را اوج ایثار و انسان دوسنی جوانان و علاقمندی و شوق خدمت در آنان برشمرد.

وی پردازش به مسائل فرهنگی را مقدم بر دیگر امور بیان کرد که می بایست در آن ارزشهای اسلامی به جامعه  داده  شود.


ساماندهی وضع نامناسب آنتن دهی خطوط همراه
موسی محتشم بخشدار موگرمون از کد دار شدن رسمی این روستا خبر داد و نوید بر گزاری اولین دوره شوراهای روستایی و دهیاری را به روستاییان داد.

محتشم از ساماندهی وضع نامناسب آنتن دهی خطوط همراه در دو روستای کهناب و دشت بن و همچنین تقویت ولتاژ برق در این روستا گفت و از جهادگران بسیج دانشجویی شهید سهرابی ثانی لنده که در حوزه بخش موگرمون سه اردوی جهادی برگزار کردند تقدیر نمود.


عدم حمایت  ادارات در برگزاری اردوهای جهادی
احمدعلی کریمی زاده مسئول بسیج دانشجویی پیام نور شهرستان لنده از حمایت نکردن ادارات و نهادهای دولتی در برگزاری اردوهای جهادی که صرفا خدمات رسانی مردم است و همه باید مشارکت داشته باشند گلایه مند بود.

وی افزود : بیش از  20 دانشجو و 10 نفر مربی در این اردو برای تعلیم مسائل فرهنگی بهداشتی درمانی ورزشی و همچنین ساخت و ساز در روستای دشت بن اردو زدند.

وی مطالبگری را حق مردم و رسیدگی به مشکلات و رفع آن را وظیفه مسئولین برشمرد .


در این مراسم مردم نیز با بیان مشکلات خواهان رسیدگی به آنان شدند.

به گزارش آوای رودکوف ؛روستای دشت بن در بخش موگرمون شهرستان لنده واقع شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: