« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۷
آنچه تاکنون مردم شهر لنده را آزار می‌داده، نبود پزشک متخصص و دستگاه‌های پزشکی در این شهر بوده که باید آن را سر و سامان دادتا دیگر مردم برای کوچکترین بیماری نیاز به مسافرت به شهرهای دیگر نداشته باشند.

اوای دنا: حجت‌الاسلام عباس عبدالملکی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به شهرستانی شدن لنده گفت: همه مسئولان باید حاشیه‌سازی را کنار گذاشته و در جهت اعتلای فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و عمرانی شهرستان با همراهی مردم گام‌های مؤثری بردارند.

وی افزود: استقلال ادارات مهمترین خواست مردم لنده است که در این زمینه مسئولان استانی باید در اسرع وقت آن را مورد توجه قرار دهند.
حجت‌الاسلام عبدالملکی به نیرو و تجهیزات لازم برای راه‌اندازی ادارات در لنده اشاره کرد و گفت: استخدام نیروی ادارات لنده باید بومی و از نیروهای متخصص این شهرستان انتخاب شوند چرا که این خود یکی از معضلات اصلی شهر لنده یعنی بیکاری را سر و سامان می‌دهد.

وی به شبکه بهداشت و درمان اشاره کرد و یادآور شد: آنچه تاکنون مردم شهر لنده آزار می‌داده، نبود پزشک متخصص و دستگاه‌های پزشکی در این شهر بوده که باید آن را سر و سامان داد و دیگر مردم برای کوچکترین بیماری نیاز به مسافرت به کهگیلویه و شهرهای دیگر نداشته باشند.

امام جمعه لنده انتصاب مدیران را یادآور شد و گفت: در انتصاب مدیران ملاک باید قرآن و اهل بیت باشد و نیروهایی انتخاب شوند که از لحاظ تخصص و مدیریت حرف برای گفتن داشته باشند.

وی در ادامه به بحث زمین‌خواری در لنده اشاره کرد و گفت: در گذشته زمین خواری در شهر لنده به اوج خود رسیده بود و انفال که متعلق به امام زمان (عج) بوده مورد دستبرد قرار گرفته است.

وی افزود: مسئولان باید در جواب کوتاهی در حفاظت و نگهداری از انفال و بیت‌المال مسلمین جواب‌گو باشند و مسئولان منابع طبیعی و اطلاعات آن را به طور جد پیگیری کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: